/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
prøve
Fra : refi
Vist : 948 gange
10 point
Dato : 25-09-11 20:18

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-09-11 20:19

????? Hvad går det ud på

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-09-11 20:20

Prøve

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-11 20:25

En mer prøve hvad prøver vi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 20:27

Citat
Hvad går det ud på

Skal jeg såmænd fortælle dig

"Ysseven" har lavet et spørgsmål til "nomore" der IKKE er skrevet kommentarer i.....

"nomore" er alm. bruger og kan IKKE modtage point så jeg sagde det kunne SLETTES (i en privat mail).....

Men det kan man ikke mere - nu kan man KUN annulere - og det læses jo på statistikken

Derfor lavede jeg dette og forsøgte med det samme at slette det - men det kan man så ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 20:31

PS..

Smilyen var en fejl - jeg trykkede blot 3 gange på z og det bliver jo til en smiley

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-11 20:35

Hvis du trykker 3 gange på z så er du for søvnig til at være online
mit spørgsmål har ikke nogen kommentarer endnu, og jeg kan heller ikke slette det, der 2 muligheder: Annuler eller Favorit
Måske i kan kan være de første med kommentarer
http://www.kandu.dk/Spg158156.aspx

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-09-11 20:42

Altså prøverdu på at sove! - Hvis så bare alle på KANDU kunne holde bøtte, såhan kan få udhvilet!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-09-11 20:43

Citat
så jeg sagde det kunne SLETTES (i en privat mail).....

Men det kan man ikke mere - nu kan man KUN annulere - og det læses jo på statistikken

Siden hvornår har man kunne slette et indlæg
jeg kan ikke huske den funktion...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-09-11 20:44

Selvfølgelig kan vi ikke slette noget her på Kandu, for jo mere der fyldes på jo mere kan udbyderen påstå at det er et meget aktivt sted og jo mere kan han få i reklamepenge.

Logisk ikke?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 20:46

Citat
Siden hvornår har man kunne slette et indlæg

IKKE et indlæg, men et spørgsmål der ikke var skrev nogen kommentarer i.....

Hvornår det er fjernet tør jeg ikke sige - men det kunne man "tidligere"

PS...

Nu er du jo gjort opmærksom på spørgsmålet - så giv da et svar så du i det mindste får "æren"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 20:49

Citat
Selvfølgelig kan vi ikke slette noget her på Kandu

Jo - det kunne man tidligere - sålænge INGEN havde kommenteret kunne spørgsmålet slettes og point fik man igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 20:52

Derfor har du også i din profil noget der hedder SLETTEDE spørgsmål

- Ubesvarede 1
- Besvarede 319
- Annullerede 7
- Slettede 6
Ialt 333

Dette er fra min egen.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-11 21:05

Du har aldrig kunne slette et ?, det er kun Kandu der kan det,
og de gør det kun hvis de syntes at det er et upassende ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-11 21:08

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

http://www.kandu.dk/faq.aspx#25

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:10

Citat
Du har aldrig kunne slette et ?,

Passer ikke

Vil du dermed PÅSTÅ Kandu skulle have slettet 6 UPASSENDE spørgsmål fra mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:12

Ja det står selvfølgelig IKKE længere i reglerne (som så meget andet) da det jo ikke længere er muligt....

Hjælp "gamle" kanduer - I må kunne huske det

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-09-11 21:14

Citat
Jo - det kunne man tidligere - sålænge INGEN havde kommenteret kunne spørgsmålet slettes og point fik man igen

I 2009 da jeg var ny bruger, havde jeg kommet til at tildele alle mine point tilbage til een, som jeg mente burde have point istedet. (Dog ikke alle mine point, men det kom jeg til)
Jeg blev gjort opmærksom på dette via privat mail- skyndte mig at anullere, inden nogen havde kommenteret- og jeg fik mine point igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:16

Nordsted1

- Ubesvarede 1
- Besvarede 285
- Annullerede 7
- Slettede 2
Ialt 295

Ans

- Ubesvarede 1
- Besvarede 279
- Annullerede 24
- Slettede 24
Ialt 328

miritdk

- Ubesvarede 0
- Besvarede 226
- Annullerede 10
- Slettede 13
Ialt 249

Jeg har svært ved at tro nogen af dem skulle have stillet UPASSENDE spørgsmål....

Men det er tilsyneladende fjernet i 2005 (alle er ældre brugere)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:19

"smuller54"

Du har så ingen slettede - så på det tidspunkt var "registreringen" tilsyneladende stoppet til trods for det stadig var muligt

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-09-11 21:30

Citat
Du har så ingen slettede - så på det tidspunkt var "registreringen" tilsyneladende stoppet til trods for det stadig var muligt

Jeg ved ikke hvad eller hvordan, men jeg reddede det på "målstregen" -
jeg kan godt se jeg ingen slettede har

Måske vi bare skal "prøve" igen - og hurtigt anullere inden nogen når at kommentere ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:36

Citat
Måske vi bare skal "prøve" igen - og hurtigt anullere inden nogen når at kommentere ?

Har jeg lige prøvet - så registreres det som annulleret

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-11 21:39

Citat
Måske vi bare skal "prøve" igen - og hurtigt anullere inden nogen når at kommentere
så hurtig kan du ikke være, der er altid nogen som skriver først, særlig hvis vi ikke må

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-09-11 21:40

Jeg har været med siden 2007 og jeg har ingen slettede selv om jeg har slettet.

granner01
Ubesvarede 0
- Besvarede 45
- Annullerede 10
- Slettede 0

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:40

Citat
så hurtig kan du ikke være

Det kunne jeg så - men det registreres som annulleret

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-09-11 21:42

Her er det som jeg fik skrevet forkert:
http://www.kandu.dk/Spg141762.aspx

og her er det som jeg fik skrevet efterfølgende, som du kan se af formuleringen, så havde jeg fået mine point retur:

http://www.kandu.dk/Spg141767.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-11 21:44

Man har aldrig kunne slette et spørgsmål, man har kun kunnet Annullere det eller Acceptere det!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-09-11 21:48

Jeg husker engang at en bruger spurgte om det samme to gange,
og jeg gjorde ham opmærksom på det i det spørgsmål hvor der endnu ikke var kommentarer.

Det blev jeg så bebrejdet, fordi han nu ikke kunne slette dette spørgsmål.

Så rigtigt, engang kunne man slette spørgsmål inden der kom kommentarer, jeg har selv otte.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:51

Citat
man har kun kunnet Annullere det eller Acceptere det!

Nej nej nej

men det er tilsyneladende FJERNET før din tid......

Eyvinds "gamle" profil (emesen)

- Ubesvarede 0
- Besvarede 179
- Annullerede 3
- Slettede 24
Ialt 206

og nuværende profil

- Ubesvarede 0
- Besvarede 283
- Annullerede 27
- Slettede 7
Ialt 317

Mener du også HAN har stillet UPASSENDE spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 21:52

Du finder KUN slettede spørgsmål fra brugere registreret FØR 2005

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-09-11 21:57

Det virker altså, nu har jeg 2 gange lavet en prøve-
anulleret og jeg har ikke mistet mine point- de kom retur

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-09-11 21:59

Er du sikker på at du har tjek på dine point ? før og efter ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-09-11 21:59

Har afprøver den nye hovedpude...det er da ikke til at tage fejl af.
Sov sødt du gamle.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-09-11 22:01

registreringen er ikke "slettet", men point sker der ikke noget med.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-11 22:03

Ja - du får stadig dine point tilbage men det tæller i statistik som annulleret.....

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-09-11 22:20

Citat
Ja - du får stadig dine point tilbage men det tæller i statistik som annulleret.....

yes sir- der har du ret

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-09-11 22:21

Fik forøvrigt ikke mail, på dit sidste svar i tråden- derfor den lange svartid

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 26-09-11 03:06

Citat
Siden hvornår har man kunne slette et indlæg

Ok, spørgsmål så, men tror den blev forstået, trods alt?

Men hvordan var det nu _ engang kunne man ændre i sit eget TIP
indtil der var skrevet noget, kan ikke huske om TIPpet også kunne slettes .
Kan det være derfor, der opstår slettede

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 26-09-11 07:26

refi har ret i, at man tidligere selv kunne slette sit spørgsmål.

Det var i det "gamle" kandu, da det nye kom til blev den funktion ændret til annullering.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-11 07:45

Det "nye" kandu er fra den 31.12.2005

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-11 08:14

nemmerlig

Datoen kunne jeg så ikke lige huske men kun se det ud af "brugere" med SLETTEDE spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 29-09-11 13:46

Tak for svaret ans.