/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
til BilalKinali
Fra : smuller54
Vist : 676 gange
182 point
Dato : 12-11-09 21:09

Synd at du ikke fik skrevet det korrekt i første tip- men det er ok.Jeg har også nogle gange været for hurtig på tasterne eller det har ikke lige virket som jeg troede.

Nogle er lidt for hurtige, men her er lidt kompensation for dit tip var jo OK, uanset det tekniske - og ja, man kan ikke rette en Sk.. her i Kandu.dk

Hvis du svarer på dette spørgsmål vil jeg acceptere og dermed for du lidt point alligevel.

mvh Smuller

Annuller spørgsmålet
Fra : smuller54

Dato : 12-11-09 21:14

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 12-11-09 21:17

Ja det er lidt irriterende :)

Jeg håber det lykkedes jer at tjene mange points, jeg har 1594 points lige pt. og det er uden at bruge penge.

Hvis man f.eks. skal købe tøj fra smartguy.dk eller noget, så får man jo points for hver krone, det kan man lige så godt udnytte :)

Kig siden grundigt igennem, der er gode tilbud og måder at tjene points på.

Held og lykke :)