/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Software/programmer til Windows 7
Fra : alan57
Vist : 512 gange
300 point
Dato : 25-09-11 14:30

Hej jeg har fået et par problemer.
Det første er at min pc har mistet indformationer så jeg ikke kan få de 2 programmer Miro og pirat Torrent download til at køre sammen igen hvorfor ved jeg ikke jeg har derfor afinstaleret dem begge, men nu kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg får dem tilbage igen så de virker som de skal da det er meget længe siden jeg fik lagt dem ind.
Det der sker er at der mangler en opsion ude i venstre side der hedder noget som jeg ikke kan huske, men når jeg trykker på den kommer jeg ind og får nogle valg bla: musik og film og hvis jeg vælger film kommer jeg ind på nogle valgmugligheder og jeg kan så trykke på en der hedder de største 100 stk her kan jeg så kikke på hvad der ligger og vælge af dem og derefter download den eller de film jeg vil kikke på, det er som om at der mangler et mellemled som skal få de 2 programmer til at tale sammen, men jeg ved ikke det er gætteri fra min side.
Jeg er ked af det for jeg var virkligt glade for disse programmer så jeg håber at der er en der ved hvad jeg kan gøre for at få dem til at virke igen.
Så har jeg også et andet problem som har noget med mine emails at gøre tit hvis jeg skal sende en emails, kommer der en besked om at jeg ikke har emailsklienten og jeg kan ikke finde ud hvad det er for noget, men det ender ofte med at jeg må opgive at sende emialen afsted og det er meget træls, hvordan kan jeg lave det om så jeg igen kan skrive nogle email igen

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-09-11 14:38

Hvorfor dog hente film via Torrent, meget stor chance for at blive nakket
og det koster mange penge.
Email: bruger du Google, så Google Notyfier, den spørger om du du vil bruge
Gmail som klient
ellers skal du have sat det op, og det kender jeg ikke til i Seven

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-09-11 14:39

Citat
så Google Notyfier

så hent Google Notyfier

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-09-11 14:43

Hvordan kan man være glad for torrentprogrammer der bruges til at stjæle ?

En Emailklient kan være Outlook Ekspress som Du har i Internet Explorer, eller Outlook der findes i MS Office, her skal Du igennem en reparation af installationen eller en formatering for at få disse til at virke og derefter indstille dem efter Din udbyders forskrifter.
Du kan også bruge web-baserede klienter som Google, Hotmail og andre. Firefox browseren kan desuden suppleres med Thunderbird fra samme sted.
Hvis Du angiver inde i "Programadgang og -standarder" hvilken mailkilent Du foretrækker vil den åbne når Du klikker på et mail-link på en webside.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-09-11 15:00

Citat
torrentprogrammer der bruges til at stjæle

Hvor har du dog den fra, der findes meget der lovligt via Torrent.
Programmet er vel ikke værre end Youtube.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-11 18:40

Youtube er da ikke, i sig selv snusket.
Når jeg lagde en film på youtube, som jeg selv med tilladelse, har optaget af et sommerhus, som skulle ses af en køber i US, og lægger den på youtube stadig med tilladelse, for at vedkommende US'er nemt kunne se den, så er der vel ikke noget fordægt i det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 25-09-11 20:51

Jeg mente bare, hvorfor skal et program hænges ud for at stjæle
det har da ikke gjort noget
.
Youtube har masser af ulovligheder liggende, og det bliver der ikke gjort noget imod

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 25-09-11 21:01

fortæl lige hvad det er for et email program du bruger?

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 26-09-11 08:07

gmail.
alan57

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 150 point
Dato : 26-09-11 19:53

Citat
fortæl lige hvad det er for et email program du bruger?

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 26-09-11 08:07

--------------------------------------------------------------------------------
gmail.
alan57

Altså HVOR SVÆRT kan det være.........?
http://toolbar.google.com/gmail-helper/notifier_windows.html
Sæt den til at være din STANDART MAIL et eller andet.
Det kommer første gang du bruger programmet.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 27-09-11 05:20

Det må du sku undskylde nomore, kan jeg rette op på det ved at gå ud og skyde mig selv?
at jeg kan være så dum at ulejlige bla: dig, det tror jeg ikke at jeg kan leve med.
alan57

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 30-09-11 14:19

Jeg vil godt takke dig for den info: for det fik den til at virke, men jeg kunne godt have undværet måden det blev skrevet på, vi er jo ikke alle lige gode til PC,er, det er vil også derfor man kan spørge bla: herinde, det gik jeg da udfra.
alan57