/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
barbere af bikinilinjen
Fra : maja884
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 17-09-11 23:29

hey

jeg VED godt at det ikk passe til det her enme sexualitet men har set at det er det mange skriver det her inder så:)

men rigtig mange af min veninde barbere sig i bikinilinjen og det gør jeg jo også, men jeg for knopper og det klør rigtig rigtig meget og jeg synes det er rigtig pinligt at jeg ikk kan li hvis en dreng ligger og prøver på noget, kan jeg ikk leger med, for er bange for at han så ikk gider mig fordi jeg er rød og har knopper der ned, ja.

men jeg bruger en skrabe som man skal smider ud hver gang, så det er ikk fordi jeg bruger den sammen, men jeg bruger ikk noget barberskum eller en god sæbe, fordi jeg ikk ved hvad jeg skal kigger efter eller bruge og så er jeg allergisk over for ting med parfume:/

men jeg bruger noget cram bagefter men det hjælper ikke:(

og det er lidt pinligt at går ind og spøger når jeg kun er 15 år jo:/ om sådan noget syndes jeg men.

så hvis nogen af jer har noget jeg kan buger når jeg barber mig og efter jeg har barbet mig
så må i godt skriver:D

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-09-11 23:38

Citat
og det er lidt pinligt at går ind og spøger når jeg kun er 15 år jo

Lad dem dog GRO
Det holder de værste sygdomme væk?
I ungdoms årene...

Og hvis du ikke ligefrem skal vise ´den´ frem til andre SÅ
lad busken vokse.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-09-11 23:39

Citat
bange for at han så ikk gider mig fordi jeg er rød og har knopper der ned, ja.

Prøv en anden HAN-KAT..

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 17-09-11 23:44

a det kunne jeg men jeg vil jo også godt være glad for mig selv og vide at jeg ikk har knoppe og er rød

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-09-11 23:51

Citat
jeg er en pige på 15 år som for ca 2 måned siden sprang jeg ud som lesbisk (jeg er 110% påat jeg er lesbisk)

Citat
bange for at han så ikk gider mig fordi jeg er rød og har knopper der ned, ja.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-09-11 23:52

Kommentar
Fra : maja884

Dato : 18-09-11 00:01

okay gider i at hjælpe eller bare laver dumme smillye her inde for hvis i ikk gider hjælper mig så smut okay og jeg ved jeg også har skirvet at jeg var lesbisk men jeg fandt så ud af at jeg var stadig til fyre så okay

men hvis i ikk har noget jeg kan bruger så smut okay......
for jeg gider ikk høre/se på alle de dumme ting i skriver eller laver

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-09-11 01:26

Citat
se på alle de dumme ting i skriver eller laver

alså enten er du lebbe ell båaade ow

Citat
jeg er en pige på 15 år som for ca 2 måned siden sprang jeg ud som lesbisk (jeg er 110% påat jeg er lesbisk)

Citat
bange for at han så ikk gider mig fordi jeg er rød og har knopper der ned, ja.

vis du lebe r vorfor så en han??

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 18-09-11 01:27

Citat
Unge mennesker nu omdage

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-09-11 07:39

Barbersæbe eller andet som man bruger blødgør hårene så de let bliver skåret over, hvis ikke vil skæret blot gribe fat og hive håret ud, hvilket giver den ganske lille betændelse som knoppen jo er.

Rusk skraberen grundigt i vand hver gang Du har taget et par strøg, sidder der flere hår i den tager den ikke rigtigt fat og man fristes til at trykke hårdere

Gå ind i Din lokale Matas og få noget Du kan tåle, og hvis Du vil ofre lidt mere findes der også elektriske "damemaskiner".

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-09-11 08:27

Det er fint at bruge en skraber til barbering. Den skal være skarp og ikke rusten. derfor må den ikke have ligget mellem våde ting i en tæt pose.

Kom så varmt vand på stedet, som du kan holde ud. sæbe med varmt vand gnides på med hænderne.Vrug en uparfumeret almindelig håndsæbe eller hårchampo. Så er hårene bløde og skæres nemmere af. De røde knopper er af en sløv skraber eller tørre hår så der rykkes idem.
Vask af med rent vand og lad være med creme sprit eller andet .
Det er nemmest medens man er i brusebad.

Hvor du vil barbere dig er jo din egen sag.
Jeg synes kvinder er mest interessante med fuld kønsbehåring.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-09-11 11:06

Øh, du har da spurgt om røde knopper før:
http://www.kandu.dk/Spg157415.aspx

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 18-09-11 11:31

KUN FOR MÆND
Står der i overskriften.
Men så forskellige er de to køn mig bekendt ikke omkring bikinilinien.

http://www.bt.dk/sex-og-parforhold/husk-det-kolde-gys-efter-intim-barberingen

Gambrinus

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 18-09-11 13:33

Brug ikke barberskum, men en spraydåse med Gilette GEL.

Kommentar
Fra : tyller01

Dato : 24-09-11 03:18

efter min erfaring med allergi, tror jeg ikke, at der snart findes noget, uden der er noget skadeligt i som giver udslæt, det kan kun findes som neutral, er man allergiker skal man afskrive det meste fødevare med konservering i giver udslæt og det kan meget nemt være noget du spiser, da det opføre sig mærkeligt, hvis ikke mit tøj, sengetøj er vasket i neutral ,føles det som at være omgivet af brænde næller jeg må nok sige at det var en kamp inden jeg fandt ud af hvad det var .

Annuller spørgsmålet
Fra : maja884

Dato : 23-11-11 14:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål