/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sende billeder
Fra : okjk
Vist : 758 gange
100 point
Dato : 11-09-11 09:49

Jeg bruger windows 7, og som postprogram Windows live mail.
Jeg skal sende ca. 30 billeder, og ville gerne kunne sende dem i en mappe jeg har oprettet på skrivebordet, men når jeg vil vedhæfte får jeg udelukkende mulighed for at vedhæfte en fil ad gangen. Kan det ikke lade sig gøre at sende dem i en mappe, og i givet fald hvordan - step by step

Accepteret svar
Fra : amandaKanDu

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-11 10:01

Du kan trykke på CTRL+a for at vælge alle i din billedmappe, så bliver alle filerne vedhæftet.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 11-09-11 10:03

En anden mulighed er at pakke filerne i enten Winrar eller Winzip før du sender dem. Så får du en mappe du kan sende dem i.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-09-11 10:06

Ellers prøv at tjekke denne tråd, der er flere muligheder: http://www.kandu.dk/Spg156722.aspx

Clou

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 11-09-11 10:54

Tak for svaret amandaKanDu.