/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Har du lyst til at investere i os?
Fra : Katjavalentina
Vist : 1136 gange
70 point
Dato : 06-09-11 17:07

Cottonwood I/S er et nyt etableret tøjbrand som er primært et highstreet mærke til først og fremmest kvinder i en målgruppe 18-35 år - profilen er basic ready-to-go wear, men med et casualt,feminint touch og en smule sexappeal. Udover arbejde med kollektionen, er vi ved at bygge en mindre website/webshop koncept op i forbindelse med brandet.

Vi har sat os nogle mål og har mange visioner med Cottonwood og med det følger desværre en kapital som vi selv ikke har mulighed for at sætte ind og derfor søger vi en mulig investor som har lyst til et sammenarbejde om et spændende projekt og videreudvikling af det koncept som vi er ved at bygge op.

Har du lyst til at høre nærmere og evt få et møde med os så vi kan fremlægge tingene ordentligt samt sætte dig/jer ind i projektet, så kontakt os på info@ctnwd.com

Med venlig hilsen

Cottonwood I/S

Katja Kramp og Mona Semnanipour

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-09-11 17:30

det vil jeg ikke smide penge ud på

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-09-11 17:46

Bomuldstræ
casualt touch
Det nonsens må da være en spøg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-09-11 18:32

Morsomt indlæg.

Den får fem sole.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 06-09-11 18:49

Citat
Har du lyst til at investere i os?

Nej.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-09-11 19:57

fik i ingen respons på AMINO !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-09-11 20:04

Jeg vil foreslå jer at deltage her:

http://www.ivaerk.dk/Ivaerk/Forside.aspx

Dér vil I kunne finde inspiration til, hvordan I kommer videre med jeres projekt.

Jeg kan også anbefale:

www.ready-set-grow.dk

Det er gratis at være medlem dér resten af året.

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-09-11 05:43

Jeg troede vi var ovre agurketiden...

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 07-09-11 05:52

Nå ja når det endelig skal være kan jeg vel nok afse 1 kr.

vic200

Annuller spørgsmålet
Fra : Katjavalentina

Dato : 07-09-11 09:04

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål