/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
CPU TEMP*
Fra : nomore
Vist : 860 gange
10 point
Dato : 05-09-11 19:59

Er dette en normal temp, med 2 dvd rippere kørende på samme tid
http://www.gratisimage.dk/image-B397_4E651284.jpg

Citat
Ved godt man ikke ligefrem kan måle den ´ægte´ temp men den giver en vis visning
NORMALT ligger den et sted mellem 30 > 42
42* er når der er scripts og andet godt på en hjemmeside
30* er når jeg bare sidder med Word´s og forsøger at skrive/ regne livets GÅDE ud...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-11 20:12

Citat
Er dette en normal temp, med 2 dvd rippere kørende på samme tid

Ja ja - der er ALTID varmt i "forbryderbuler"

Har du ABO hos blockbuster

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 20:18

WAREZ-DK OG RAPIDSHARE
HVAD ELLER´S
++++++++++++++++++++
OG MANGE ANDRE ULOVLIG TILHOLD-STEDER`
MEN IKKE HA´R DER SÆTTER LEJERE UD, MEN KAN GODT OPLYSE DE
NÆRMESTE / DITTO/ , HVIS DU IKKE BETALER VED KASSE 7 / 9 / 13

OG LAD VÆRE MED AT RÅB HØJT, SKAL LIGE HAVE TASTERNE PÅ PLADS_ EN ANDEN DAG.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 20:25

OG MENS, VI ER IGANG MED R.I.P SÅ ER DET STADIG TILLADT
AT RIPPE TIL EGET FORBRUG = FOR DER EFTER AT SMIDE/ GIVE SKIVEN VÆK?
DEN SIDSTE ER JEG STADIG I TVIVL OM...

NÅ_ DET HAVDE JO SÅ IKKE MEGET MED EN TEMP* AT GØRE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-11 20:29

Citat
SÅ ER DET STADIG TILLADT AT RIPPE TIL EGET FORBRUG
ja men du skal spørge først

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 20:37

Citat
ja men du skal spørge først

IKKE HELT MED = AT RIPPE - ELLER SMIDE VÆK
ALLE MÅ OG BURDE HAVE RET TIL AT LAVE EN BACK-UP
TAGET FRA ET UKENDT STED FRA ? TV2 ELLER SAMME STIL...
-------
HVOR DE SAMME STED´/ ER HENVISER TIL ANDRE OG STØRRE ULOVLIGHEDER
MEN IKKE SELV BLIVER ANMELDT = UPS

Citat
MEN HVAD MED DEN SKIE_ TEMP*

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 05-09-11 21:02

O_LA - LA

Citat
Er dette en normal temp, med 2 dvd rippere kørende på samme tid
http://www.gratisimage.dk/image-B397_4E651284.jpg

TRÅDTE MAN NU I SOVSEN_ IGEN
ELLER VED I DET BARE IKKE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-09-11 21:18

Citat
AT RIPPE TIL EGET FORBRUG

Problemet er så bare at du skal EJE originalen

Du må dæleme bruge mange penge til at KØBE DVD-film for derefter at rippe dem

Accepteret svar
Fra : slander

Modtaget 10 point
Dato : 06-09-11 10:23

På en Intel CPU der arbejder næsten max er det ikke en unormal temperatur, så alt under 60-65 grader ville jeg ikke være nervøs for.
På en bærbar er temperaturer over 70 grader heller ikke helt unormale.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 20:26

Citat
Problemet er så bare at du skal EJE originalen

OK: rippe er efter min mening flere forskellige ting = omkodning af medier (Youtube) F.ek
MEN _ i dette tilfælde, ALTSÅ DVD R.I.P
-----
Citat
På en Intel CPU der arbejder næsten max er det ikke en unormal temperatur, så alt under 60-65 grader ville jeg ikke være nervøs for.
På en bærbar er temperaturer over 70 grader heller ikke helt unormale.

Har lige set på Intels side, og ryger den over 70* så skal man ikke regne
med at den holder ret lang tid???
de anbefaler en temp* under 60* og 70* som MAX for min cpu.
Men åbentbart en OK temp, når den er belastet til fulde.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 20:26

Tak for svaret slander.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 07-09-11 20:29

Ellers ligger den på omkring 30 - 40 ved almindelig brug af pc

Til oplysning til andre