/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken NAS?
Fra : G_R_E_E_N
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 20-08-11 13:19

Jeg står og overvejer køb af en NAS. Jeg skal bruge den som en ekstern enhed i hjemmet jeg hurtig kan smide og hive store og små filer fra via. WiFi. Det kommer af at jeg kun har bærbar, og den har jo begrænset plads og har ikke plads på stuebordet til eksterne harddiske.

Hvad skal man kigge efter af specs på sådan en, for at være sikker på den er hurtig til overførsel af filer på WiFi?

Kan min PS3'er se det musik jeg har på den?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-08-11 15:26
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-08-11 15:30

Du har jo gang i et ? her!
http://www.kandu.dk/Spg157473.aspx

det bli'r nok ikke bedre med et til

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 20-08-11 16:16

Jeg har ikke fået annuleret det første.. Jeg fik nogle links til nogle NAS som jeg ikke synes passede til mit behov, og fik ikke beskrevet mig godt nok i indlægget :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-08-11 16:21

Hvorfor fa'en anullere ? når du har fået flere brugbare svar!

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 20-08-11 16:23

webnoob - skal bruge noget lidt mere specifikt :)

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 20-08-11 16:26

Klaudi - jeg synes ikke de er brugbare efter jeg havde tænkt på hvad mit behov entalt var. Der er ingen grund til jeg bruger flere penge end nødvendig, så vil jeg hellere have nogle forslag som passe til det behov jeg har. Og nu har jeg prøvet at uddybe det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-08-11 16:28

oki

Kommentar
Fra : grow

Dato : 21-08-11 09:29

Kan du ikke bruge den Bilka har i næste uge? Ugeannonce, side 51 ?

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 21-08-11 13:17

Du er lidt hurtig på annulleringsknappen. Jeg ville godt fortælle lidt mere om det med Wifi hastighederne, men det er jo spildt arbejde åbenbart. Held og lykke med at finde en god NAS.

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 21-08-11 20:52

grow - kigger sq lige, tak for info...

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 21-08-11 20:53

pedroso - så lad vær. der er nok andre end dig der har forstand på det ;)

Annuller spørgsmålet
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 22-08-11 11:29

.