/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
Postkort
Fra : Finn_Kyhn
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 08-08-11 22:25

Hvis man søger lokalhistoriske postkort - kan det så gøres her?

Det er hovedsageligt fra Brahetrolleborg sogn i Svendborg amt, men hele Faaborg gamle kommune har min interesse.

mvh Finn

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-08-11 22:30

Hej.
Her er der lidt...men din statestik er ikke køn
http://www.gamlepostkort.dk/fyn.htm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-08-11 22:34

Du finder masser på QXL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-11 07:36

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 27
- Annullerede 31
- Slettede 0
Ialt 59

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-08-11 15:57

Jeg tror, jeg ville forsøge at efterlyse det på http://www.guloggratis.dk/

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-11 16:17

Han gider sikkert ikke svare

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-08-11 16:34

Rolig nu, Teil. Jeg kan se, at Finn_Kyhn stiller mange spørgsmål i kategorien "Slægtsforskning", og hvis ikke han får et svar, han kan bruge, er det vel fair nok at annullere dem??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-08-11 16:52

Nej

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-08-11 17:02

Citat
Jeg kan se, at Finn_Kyhn stiller mange spørgsmål i kategorien "Slægtsforskning

Hvor er du dygtig...kan du også se alle dem han annulerer dem i slægtsforskning

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-08-11 17:12

Citat
Hvor er du dygtig.

er du nu efter mig igen, Pia??? Dét er da VÆLDIG hyggeligt

Kommentar
Fra : Finn_Kyhn

Dato : 09-08-11 18:17

Så er jeg tilbage efter 20 timer og kan se at det for nogles vedkommende er lang tid. Desværre har jeg et arbejde at passe - undskyld.

Jeg ledte lidt i Kandus forskellige kategorier, og håbede at finde en for samlere el.lign. Hvis jeg skal uddybe mit spørgsmål lidt, ja så er det måske mere en gruppe eller et forum hvor man har "artsfæller" i dette spændende område, som jeg - ja rigtigt gættet - også bruger i forbindelse med min slægtsforskning.

At jeg indimellem annullerer et spørgsmål er fordi, jeg ikke får noget brugbart svar - f.eks. kun en masse hint og ideer, der ikke altid ender ud i noget konkret.

Men trods alt - TAK til jer der har svaret på mit indlæg. Jeg lader det stå åbent lidt endnu, og håber at der trods alt er nogen der kan hjælpe mig.

Fortsat god sommer. Finn

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 09-08-11 18:32

Dette er selvfølgelig også bare et hint, men måske kan du bruge det:

http://www.startsiden.dk/Samlerobjekter