/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Playstation 3???
Fra : majapedersen85
Vist : 324 gange
72 point
Dato : 06-08-11 19:41

Jeg har fået købt mig et spil på Playstation store og da jeg først havde downloaded og installeret det, fandt jeg ud af at det faktisk var til PSP og ikke PS3... Mit spørgsmål er så nu, kan jeg gøre noget for at få mine penge retur eller er pengene bare spildt og jeg må sidde tilbage og tænke "bad luck"?????

MVH Maja

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-08-11 19:58

Du kan da ikke få dine penge retur.

Du kan jo købe PSP, så kan du bruge spillet der.

Sælger kan jo ikke gøre for, at du ikke har bestilt det rigtige.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-08-11 21:16

Der er derfor jeg ikke køber downloadede spil. Jeg fik også købt en forkert udgave, men jeg kunne sende retur og få det rigtige.

Så det var de penge, køb spillene på CD/DVD næste gang, så kan de returneres.

Kommentar
Fra : Kayel

Dato : 07-08-11 11:34

ja.. giver ret, du har ingen fortrydelsesret når først du har foretaget et køb, så eneste mulighed for at spille det, er at du køber en PSP, eller køber spillet igen, men denne gang til ps3...

du kan godt prøve at appellere til Sony om muligheden for penge tilbage, men hvis du har downloaded spillet allerede, ser det i hvert fald sort ud!