/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Router - igen igen
Fra : ZiZZDaaN
Vist : 318 gange
40 point
Dato : 20-05-03 13:13

Hej,

Min gamle router en DI-804 er lige stået af, og jeg skal ud og anskaffe mig en ny. Denne gang vil jeg dog være sikker på, at den kan fungere 100% sammen med Messenger - den gamle router kunne ikke sættes op til at understøtte filoverførsel og tale, så derfor vil jeg være sikker på at den nye router understøtter dette.

Jeg kigger i øjeblikket på to forskellige - 3COM OfficeConnect Cable/DSL Gateway
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674667895 og D-Link DI-604 http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1674597895 - Der er sikkert delte meninger om hvilken af de 2 routere, der er bedst, men jeg er kun interesseret i om, de kan fungere 100% med messenger.

Nogle der har erfaringer med disse to routere og Messenger ?

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 50 point
Dato : 20-05-03 14:41

Du kan godt bruge Messenger gennem en di-604.. på min fungede det først at der kom ny firmware i (men det ligger jo på nettet)

Kommentar
Fra : ZiZZDaaN

Dato : 25-05-03 13:15

Jeg vil have en router, hvor firmware ikke skal opgraderes for at den virker - jeg vil meget gerne vide, hvis andre kender bedre routere, end de to jeg har nævnt til under en tusse.

Godkendelse af svar
Fra : ZiZZDaaN

Dato : 13-07-03 22:03

Tak for svaret buch78.