/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
windows xp pack 3 (9)
Fra : nomore
Vist : 358 gange
13 point
Dato : 08-07-11 23:05

Citat
TAK for blakning

http://www.kandu.dk/spg156695.aspx

FANDME OM JEG FATTER MENNESKER NU OMDAGE.........
heller ikke mig selv.

At vedkommende ikke selv kan FATTE en PIND / eller 2

Du fik dit SVAR, men hvad du vil BRUGE LORTET TIL.
ALT ER LOVLIGT, bare du har en LICENS til osv = men spørg for fanden,
så andre kan fatte hvad du IKKE snakker om

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-07-11 23:09

NB: det kan undre MIG, at du ( SOM NY BRUGER ) kan finde ud af at bruge en KNAP jeg har brugt ? under 10 gange på xxx år

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-07-11 23:20

Pardon, men koger det ikke over for dig lige nu? (Igen)?

Tjekkede ligsådan for at se hvad det hele gik ud på - du er da angiveligt ikke blaket som du skriver!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-07-11 23:40

Hold da kævle = det må da rable for selv DIG....
eller er det bare for at bevse HVAD = at jeg ikke yngler med FISK i en rede

Citat
Pardon, men koger det ikke over for dig lige nu? (Igen)?

Tjekkede ligsådan for at se hvad det hele gik ud på - du er da angiveligt ikke blaket som du skriver!

http://www.gratisimage.dk/image-6B20_4E177DF5.jpg

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-07-11 23:45

BTW = ikke sig undskyld til mig = HAR INTET AT BRUGE DET TIL

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-07-11 23:53
Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-07-11 23:59

Hvad er det du indtager når det koger over i den grad?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-07-11 00:07

Koger, jeg fryser........

Sikkert bare DIG, der har fået en FLAD? (Bajer) af en kælling på den Lokale,
for så at komme herind og finde en FAVORIT at klemme dit WOMIT ud over.
Kan jeg forresten ikke stave ? så KLAG for fanden DA...igen.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-07-11 00:12

Citat
Sikkert bare DIG, der har fået en FLAD? (Bajer) af en kælling på den Lokale,
for så at komme herind og finde en FAVORIT at klemme dit WOMIT ud over.
Kan jeg forresten ikke stave ? så KLAG for fanden DA...igen.

Det er åbenbart ikke studenterhuen der trykker hva?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-07-11 00:13

Her sagde du da for en gang skyld noget fornuftigt:

Citat
FANDME OM JEG FATTER MENNESKER NU OMDAGE.........
heller ikke mig selv.

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 13 point
Dato : 09-07-11 17:01

Hvad er det for en gang vås og pladder i kommer med.

Der skal være plads til lidt af hvert, men måske der lige er en grænse her.

Kan i nogle vittighedder, så der er lidt til smilebåndet i stedet for.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-07-11 17:07

Citat
Fritids interesser: Har været roer - kajak roer i Kbhvn. - Spejder - Samarit - Bisidder

Så kan du jo få ro i årevis...

Men pas på du ikke bliver stukket i måsen når du er Bisidder

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 09-07-11 17:18

Uf - den sidste var god - stakkels bi og min mås.

Den med årene osv. ja den er jo gammel, men stadig aktuel, men jeg må beklage meget, men den roklub og kajakklub jeg kom i var der meget gang i den, og ikke megen ro, men det var pragtfuldt.

Godkendelse af svar
Fra : nomore