/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Cpu Temperatur
Fra : PARKENSS
Vist : 599 gange
200 point
Dato : 20-11-01 17:08

Athlon 1000 Mhz kører med en Cpu temp på 54 grader. Er det for højt ??

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 20-11-01 18:08

nej da det er ikke for høj min er på 56Grader
Ja, thunderbird har en die temp. ved 95 grader.
En alm. Athlon har en die temp. på 90 grader.
Der er en forum inde på dette link der fortælder en masse om køling
http://amdonline.dk/hol/hol/view.asp?page=Home
overstående har jeg fundet derinde
MVH Brian
PS du kan også downloade den der hedder cpucool en godt program der holder øje med din temperatur har du den ikke kan du hente den her http://www.watchme.dk/

Kommentar
Fra : Stefan

Dato : 20-11-01 23:04

Desuden har alle Athlon processere indbygget temp. måler, og hvis den registrerer en for høj temp. skruer den automatisk ned for ydelsen. Mvh. Stefan

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-11-01 23:28

Til Stefan

Ja -hvis du enabler den kontrol inde i Biasen. Er den disable og cpuèn når kogepunktet,-så låser den eller bundkortet ryger sig en tur. Har prøvet det.

Mvh
Parkenss