/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Price tags - prismærker
Fra : Katjavalentina
Vist : 1129 gange
66 point
Dato : 24-06-11 09:26

Hej,

Jeg søger et trykkeri som kan lave price tags til mig, evt nogle prøver da jeg har 2-3 forskellige designs og kunne være dejligt at se dem 'live' inden man beslutter sig for hvilken en af dem som fungere bedst.

Jeg har prøvet at søge lidt på nettet, men syntes ikke rigtig at jeg kan finde det som jeg søger. Nogen
som kan anbefale et trykkeri eller grafisk webbureau som evt tilbyder dette?

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 24-06-11 09:47

Der er da masser af trykkerier i hele landet. Prøv at søge på "degulesider" eller trykkerier på google.
Er det nogle specielle prismærker.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 24-06-11 10:36

evt. vistaprint.dk
MV2

Kommentar
Fra : Katjavalentina

Dato : 24-06-11 11:09

De alm. trykkerier som trykker visitkort, t-shirts, musemåtter osv tilbyder ikke pricetags.
Jeg skal bruge et 4x12 i hvidt tyndt genbrugskarton med sort skrift og et lærreds 'snor' samt et hvid el sort sikkerhedsnål som man så sætter i tøjet, hvor forretningerne selv sætter deres pris på, afhængig af hvilket system de kører efter.

Jeg tror nemlig ikke at producenter som laver tøjet tilbyder dette.

Kommentar
Fra : Lindaha

Dato : 24-06-11 17:20

Hej

Prøv og se om ikke det link er noget du kan bruge

http://www.kilhof.dk/07_skilte.html

Accepteret svar
Fra : Lindaha

Modtaget 66 point
Dato : 24-06-11 17:24

hej igen

Prøv lige at se dette link om det måske var noget:

http://www.ikastetiket.dk/hangtags

Godkendelse af svar
Fra : Katjavalentina

Dato : 24-06-11 22:04

Tak for svaret Lindaha - du ramte plet :)