/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Asus 52x brænder problem..
Fra : 510
Vist : 363 gange
140 point
Dato : 19-05-03 12:57

Hej

Jeg har et hastende problem, jeg har lige fået ny brænder(Asus 52x24x52).
Men når jeg prøver at brænde med fireburner eller cdrwin, siger den at der ikke er fundet nogen brænder.
I nero kan jeg nemt brænde, men den kan ikke tage alle cue filer..

Mit system. P4 2200Mhz 512MB, P4PE MB, G4 4400, WinXp. Hvis det hjælper..

Mvh Jan

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 22-05-03 13:09

Hej Jan.
Dit problem kan muligvis være at Windows Xp ikke automatisk installere ASPI manageren. Du kan downloade ASPI manager gratis fra adaptecs hjemmeside: http://www.adaptec.com/worldwide/support/driverdetail.html?sess=no&language=English+US&cat=/Product/ASPI-4.70&filekey=aspi_471a2.exe

Prøv din brænder igen efter installationen.

Med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : 510

Dato : 22-05-03 20:24

Hejsa

We are sorry, but the file you requested cannot be found. Below is our most popular driver file.
Dette får jeg frem ved linket. Den mest populære er en, mini port driver til win 95. Er det den du tænker??

Mvh.
Jan

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 22-05-03 20:28

hej Jan.
nej det var ikke den jeg mente... hehe... men af en eller anden grund, hvis du ligger mærke til det så er hele mit link ikke blevet highlighted med blåt. hvis du istedet prøver manuelt at skrive hele linket ind i din browser, ja så kommer du ind til den rigtige fil:
http://www.adaptec.com/worldwide/support/driverdetail.html?sess=no&languag e=English+US&cat=/Product/ASPI-4.70&filekey=aspi_471a2.exe

med venlig hilsen
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : 510

Dato : 23-05-03 08:51

Hejsa

Okay, nu virkede linket også..
Det fik min fireburner til at virke Takker..
Men CDR Win, siger stadig at der ikke sidder nogen brænder i mit system
Er begyndt at tro på, at det er brænderen der er i stykker, min makker kan ikke installere Windows fra den?? Jeg kan ikke få den til at virke i alle mine brænder progs...

Lader lige spørgsmålet stå til i aften, har ikke opgivet brænderen helt.

Mvh
Jan

Accepteret svar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Modtaget 140 point
Dato : 23-05-03 11:27

Hej igen Jan.
Jeg tror ikke at din brænder er understøttet af CDrwin. Du bliver nok nødt til at finde dig et andet program. Du kan kontrollere på denne side om din brænder er supportet af golden hawks cdrwin:
http://www.goldenhawk.com/devices_body.htm

Godkendelse af svar
Fra : 510

Dato : 23-05-03 15:47

Tak for svaret JudAs.J.LAiR.P.
Fandt ikke en løsning, skriver lige hvis jeg falder over noget..

Mvh.
Jan