/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Anlæg, højtalere, dvd.
Fra : Ida_Simonsen
Vist : 553 gange
15 point
Dato : 31-05-11 22:20

Hejsa.

Jeg skal vil gerne have nogle råd angående nyanskaffelse af højtalere, dvd og forstærker.
Vil ca. bruge 4000 kr. på dette, og jeg vil gerne have en god kvalitet af lyd.
Hvad vil I anbefale?

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 31-05-11 22:52

Man for ikke meget for 15 point, og slet ikke for 4000kr

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 25 point
Dato : 31-05-11 23:04

Sony surroundanlæg med indbygget DVD.

http://www.kelkoo.dk/ssc-126701-sony-surround-system.html

Jeg har selv et og det fungerer som en drøm. Jeg hører en del klassisk, og det lyder som i en koncertsal. Så højtalerne er prima.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-06-11 06:38

B&O

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-06-11 06:39
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 01-06-11 08:51

Tilfældig billig dvd til ca. 100 kr.
yamaha forstærker http://www.tapeconnection.dk/Hifi.aspx?id_category=13&product_number=4320033 til ca. 2.000 kr.
evt. de her højtaler http://www.tapeconnection.dk/Hoejtalere.aspx?id_category=44&product_number=1046111 * 2 = 2.000

evt. find noget Dantax. så får du masser af fin lyd. kan købes hos Elgiganten/bilka.

Godkendelse af svar
Fra : Ida_Simonsen

Dato : 01-06-11 09:14

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 01-06-11 09:28

Hehe tror jeg misforstod da du sagde god lyd. held og lykke med den type anlæg.

Hvis andre som ser dette skulle ønske god lyd, så kan jeg klart anbefale min opsætning. Prøv at lytte til en cd med en ordentlig forstærker/højtaler. Og pludselig vil du kunne fornemme et helt andet lydbillede. bagefter vil du være skuffet og syntes der mangler noget når du hører du på et type anlæg som det der blev valgt her.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-06-11 09:52

Selv tak og held og lykke med det. Mit anlæg har nu kørt i 8 år uden problemer.