/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Microsoft X-Box... prisfald?
Fra : jumbovorre
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 18-05-03 15:51

Hej Alle.... Er der ikke nogen, der kan fortælle mig, om de har set et prisfald på XBOX!?!?

Denne nyhed er fra d. 15/5...

Microsoft sænker pris på Xbox

Microsoft skyder fra sig i priskrigen mod Nintendo, og Sony og sænker prisen for spillekonsolen med 10 pct. Det oplyser Microsoft på en IT-messe i Los Angeles.

Sony indledte oprindeligt krigen, da den japanske softwaregigant satte prisen på PlayStation 2 ned med 10 pct. Nu har Microsoft fulgt trop.

Xbox koster præcis det sammen som PlayStation 2 - nemlig 149,99 dollar.

PlayStation relanceres i juni måned i et nyt design, der blandt andet omfatter en netværksadapter til online-spil. Den nye konsol vil blive solgt for 199 dollar.

PlayStation 2 har vist sig at være meget mere populær end både Microsofts Xbox og Nintendo GameCube, der er den billigste af de tre til prisen 149,99 dollar.

PlayStation 2 er solgt i 50 millioner eksemplarer mens Xbox og Nintendo hver er solgt i ni millioner eksemplarer.

/Netavisen Infopaq/

Jeg har bare ikke set et fald nogensteder....

Steffen

Kommentar
Fra : 510

Dato : 19-05-03 18:31
Kommentar
Fra : jumbovorre

Dato : 20-05-03 00:29

Hej 510

Det er ikke den nyhed- de var den forrige prissænkning.... Den koster kun 149$! Men jeg har ikke kunnet finde den til den pris...! den koster 1499 rundt omkring, men burde komme helt ned i 1350....

Steffen

Accepteret svar
Fra : 510

Modtaget 50 point
Dato : 20-05-03 12:07

Hej.

skulle nok have læst dit link først, sorry, så bare lige spørgsmålet og kunne lige mindes, at have læst om et prisfald inde på newz.dk..
Jegg har desværre ikke set eller hørt, at den skulle kunne købes for under 1500,- men det burde vel komme..
Måske holder de prisen på 1500,- mens alle konfimanderne satdig har penge

Mvh Jan

Godkendelse af svar
Fra : jumbovorre

Dato : 11-10-03 10:17

Tak for svaret 510.