/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nedgradering af software i ndsi
Fra : vivian67
Vist : 708 gange
20 point
Dato : 20-05-11 10:24

Hjælp. Jeg er kommet til at opdatere softwaren i min datters ndsi, kan man nedgrader det igen?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-05-11 11:32

Hvad er "ndsi"?

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 20-05-11 11:37

Nintendo DSI

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-11 14:38

INTET software kan NEDgraderes....

Eneste mulighed er at installere den tidligere version.

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 20-05-11 17:35

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg installere den tidligere version?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-05-11 19:16

Det er slet ikke sikkert du kan det, men hvorfor vil du også det ?????

Det har jo gerne en årsag at man laver nyere versioner af software..... (det burde KUN gøre den bedre)

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 20 point
Dato : 20-05-11 19:32

Den kan IKKE downgrades når den først er opgradet - desværre

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-05-11 23:54

Det er ikke noget man kommer til. Det gøres med fuldt overlæg.

Folk må lære ikke bare at skifte firmware uden grund. Nyere er ikke bedre, med mindre det kan løsae et præserende problem.
Jeg har oplevet "opgradering", som blot tilføjede ligegyldige reklamer, som leverandøren selfølgelig tjener på, til skade for brugeren.

Godkendelse af svar
Fra : vivian67

Dato : 21-05-11 10:34

Tak for svaret refi. Desværre ikke helt det svar jeg gerne ville have haft, men det kan du jo ikke gøre for.