/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Opdatering af GPS Kort
Fra : djolle
Vist : 3758 gange
55 point
Dato : 30-04-11 21:01

Hej

Jeg har søgt og søgt efter hvordan jeg opdaterer kortet til min GPS, men uden held.
Det er en Siemssen Strato PG63517 fra Aldi, 2007.

Det virker umuligt at finde, da jeg hverken kan finde producentens hjemmeside eller noget lign.

Hvor kan man finde opdatering til sådan en GPS? Eller kan man bruge noget fra andre producenter?

På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-11 21:13

Citat
Det virker umuligt at finde, da jeg hverken kan finde producentens hjemmeside eller noget lign

http://www.navigating.de/cms/index.php?id=4993&L=

Det tog 5 sekunder

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-04-11 21:26

Citat
Jeg har søgt og søgt efter hvordan jeg opdaterer kortet til min GPS, men uden held.

http://www.navigating.de/cms/index.php?id=5023&L=
Tog omkring 5 sek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-11 21:41

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 55 point
Dato : 30-04-11 22:44

POI handler ikke om nye kort.

Min eraring er at man næsen ikke opnår noget ved opdatering af kort til en GPS..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-11 20:30

Stopper med og abonnere på det spørgsmål.

Kommentar
Fra : djolle

Dato : 29-05-11 10:27

Altså jeg havde jo selv kigget på den hjemmeside, som i er flere der nævner. Men det har INGENTING med opdatering af den GPS at gøre. Det er en POI - man kan få "Point of interests" indsat på GPS kortet.
Men da i var flere der havde skrevet det gik jeg ind og købte det alligevel, da jeg jo troede på jer. Det kostede 29£ - og er ubrugeligt!

Så så meget for jeres 5-sekunders google-søgning!

Godkendelse af svar
Fra : djolle

Dato : 29-05-11 10:29

Tak for svaret transor.

Kommentar
Fra : Pedersen1981

Dato : 29-08-11 14:39

hej djolle.
jeg kan se at du har samme gps som jeg lige har købt, men desværre uden brugsvejledning, og ville lige høre om du stadig har din som jeg måske kunne få en kopi af.
jeg håber virkelig at du kan hjælpe.