/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lenco L- 3867 USB pladespiller
Fra : valdera
Vist : 2466 gange
200 point
Dato : 30-04-11 14:10

Hej Jeg håber der er en der kan hjælpe mig
Jeg har den omtalte pladespiller som jeg købte for 3 år siden
så har jeg siden skiftet pc og har derfor Windows 7
og nu ville jeg til at bruge pladespilleren og den vil ikke fungere
jeg kan ikke finde softvare til den , det der fulgte med er fra Audacity

Hilsen Valder

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-11 14:21

så brug audacity igen

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 30-04-11 15:15

Hej Teil

Det fungerer ikke nu

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 30-04-11 15:54

Din Audacity er for gammel til Windows 7, hent den nye på internettet den er gratis:
http://audacity.sourceforge.net/download/beta_windows
husk eventuelle plugins og LameMP3 hvis du vil gemme i MP3 formatet

Godkendelse af svar
Fra : valdera

Dato : 01-05-11 09:06

Tak for svaret o.v.n. .