/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Medie PC
Fra : rhv_82
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 30-04-11 07:45

Hej Kandu,

Jeg skal have løst denne opgave: Har et komplet Jamo Link Lydsystem i min bolig, og vil gerne have koblet en medie PC på som lydkilde.

Der bliver monteret en glasplade på væggen (Ledningstræk er der styr på), hvorpå computeren så sættes. Det pågældende sted er der også TV-signal, så det ville ikke gøre noget hvis compteren kunne fungere som TV også.

Tanken er den, at man så fra dette sted kan gå på nettet, vælge musik i hele huset, og se TV.

Jeg har overvejet at købe en Imac med EYETV, men jeg synes det er en dyr løsning. Det er nok også uden tvivl en god løsning men det kunne jo være der var et andet produkt der sad lige i skabet.

Håber i kan hjælpe.

/Rasmus

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-04-11 14:04

Mac Mini

Kommentar
Fra : rhv_82

Dato : 01-05-11 16:25

Ikke lige det svar jeg ledte efter...

Annuller spørgsmålet
Fra : rhv_82

Dato : 14-07-11 10:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål