/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rat pack
Fra : leonard
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 29-04-11 10:58

For at stykke tid siden hørte jeg på Radio-jazz (den gode jazz-kanal) en tre timer lang udsendelse om
The Rat Pack, hvor et box-set på 10 cd´er blev præsenteret. Jeg blev ret interesseret i box-settet og fik det fremskaffet via I-music.
MEN desværre er boxet mangelfuldt mht. oplysninger ud over titlerne,dvs. årstal, hvem medvirker ud over solisten osv. Jeg har prøvet at rode mig frem til nærmere oplysninger på Google men uden held.
Er der noget som kan give mig et til flere fingerpeg om hvor jeg kan finde materiale??

På forhånd tak fra Leonard.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-04-11 22:38

Her kan du høre sangene og se titlen på dem. Nærmere kan jeg ikke komme.

http://www.youtube.com/results?search_query=The+Rat+Pack&aq=f

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-04-11 14:36

Hvis du scroller lidt i denne side kan du se tracklisten...og lidt længee nede kan du læse en anmeldelse med lidt - omend sparsomt - info

http://www.amazon.com/rat-pack-10-cd-set/dp/B000PWRBR8/ref=cm_cr_pr_product_top

Kommentar
Fra : leonard

Dato : 02-05-11 10:30

Som jeg skriver i mit spørgsmål er det UDDYBENDE MATERIALE jeg søger. Jeg har de 10 CD´er, som INGEN
uddybende materiale har kun TITLERNE.
Og jeg har været før, I skrev til mig, inde på Youtube og Amazon.