/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Microsoft LifeCam Studio 1080p
Fra : Jonassen
Vist : 449 gange
500 point
Dato : 30-03-11 16:35

Jeg har lige købt dette webcam i den tro at jeg kunne få 1080p opløsning. Det kan jeg da så også - sådan teoretisk, for det software der følger med understøtter ikke dette.

Det oplyser de om når man installere softwaren "...at for at få glæde af 1080p, skal man investere i nogle professionelle programmer."

Er der en der ved hvilke programmer de taler om - og, om der måske skulle være noget freeware der kan benyttes til at få fuld udnyttelse af webcamet.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 500 point
Dato : 27-04-11 09:20

- her er et gratis program:

http://www.squidoo.com/videotools

- og et der koster lidt:

http://www.adobe.com/products/premiereel/

Godkendelse af svar
Fra : Jonassen

Dato : 29-04-11 23:29

Tak for svaret Stouenberg. Jeg har ikke prøvet nogen af dem endnu - men da du er den eneste der er kommet med et par forslag tilfalder pointene dig. Endnu en gang tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-04-11 10:03

- selv tak Jonassen og god weekend