|
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 17-03-11 10:48 |
|
Prøv at fjerne kamera og hent så dette lille program USB USBDeview, nederst på siden her
http://www.nirsoft.net/utils/usb_devices_view.html
Pak det ud og start det (skal ikke installeres), se om der er noget til Logitech c510, hvis der er så
højreklik på det og vælg Uninstall selected devices, installer så driver til kamera og sæt så c510 til nu, hjalp det?
| |
| Kommentar Fra : Denpete |
Dato : 17-03-11 16:21 |
|
Hej klaudi
Jeg forsøger dit forslag. Men har nu også oprettet en hotline-forespørgsel hos Logitech. De kigger på sagen pt - ingen tilbagemeldinger endnu.
Blot underligt, da jeg kan tilslutte andre Logitech-webcams (C310 og Sphere) uden (de store) problemer.
VH.
Denpete
| |
| Kommentar Fra : Denpete |
Dato : 19-03-11 09:02 |
|
Hej Klaudi.
Hmmm - fandt det Sphere-cam og mic som indtil nu virkede (nu virker det heller ikke - dvs. kan ikke installere drivere længere sa Sphere.. ikke understøttes af Win7)
Ville prøve at 'Uninstall selected device' men den option findes ikke - kun 'Disable'... ??
Men min laptop vil slet ikke kendes ved C510 - dvs. der kommer ingen 'lyd' når USB'et sættes i stikket som der altid gør når et USB-device tilsluttes... Den gir'r lyd når Spahere-camet tilsluttes
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 19-03-11 09:26 |
|
Kan du heller ikke fjerne indgangen i USB Deview hvis du klikker en gang på den og så højreklik
og vælg Uninstall selected devices eller klik på skraldespanden øverst til venstre?
Eller prøv at fjerne alle USB enheder i Enhedshåndtering og så genstarte pc, så finder den usb enheder og installere driver igen
Kontrolpanel > System og Sikkerhed > Enhedshåndtering
| |
| Kommentar Fra : Klaudi |
Dato : 02-04-11 12:23 |
| | |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|