/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ca-modul?
Fra : Kyck
Vist : 1344 gange
200 point
Dato : 03-02-11 18:33

Hej

Jeg er ved at oprette noget tv ved Stofa og skal enten have en zaptor-boks eller sådan et ca-modul ind i mit tv. Kan dog ikke finde ud af om jeg har plads til sådan et ca-modul i mit tv. Der er sådan et hul hvor der ligner at det kan være, men.. er ikke sikker på nogen måde.

Mit tv er et Philips 32pfl5403h.

Ved i, i øvrigt om man kan vælge at købe et ca-modul selv, eller om man skal købe det ved Stofa?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-02-11 19:43

http://download.p4c.philips.com/files/3/32pfl5403h_10/32pfl5403h_10_dfu_dan.pdf

Se under 7.1 her er vist tilslutninger

Det er position 15.

Så dit tv har plads til CAmodul

Vh Ben

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 03-02-11 19:45

Der skal være plads til CA: 3/4 konto (lagt sammen) kort i din indgang = CA modulet
Moduler kunne i gamle dage købes gennem Guloggratis/ Dba

Men tvivler på de vil passe på din?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-02-11 02:16
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 04-02-11 12:09

Citat
eller sådan et ca-modul ind i mit tv.

Hvor har du den oplysning fra, ?

jeg er ret sikker på du ikke skal bruge noget CA-modul, eller kort i dit TV,
for over et år siden, købte jeg selv både modul + kort, for at kunne se digitalt TV,..
men uden virkning,... det kunne de ikke forstå hos stofa,
jeg har stadig modulet + kort liggende,.. da TV,et 'kører' fint uden,

så jeg kontaktede Samsung.dk (mit TV er Samsung)
de gav mig en kode som skulle indtastes,... og derefter kunne jeg se digitalt TV fra stofa uden modul

det er muligt det er nødvendigt i en zaptorbox,.. men ikke i dit TV,
men spørg lige stofa en ekstra gang,.. så du ikke smider penge ud på noget ubrugeligt,
eller endnu bedre kontakt philips.dk for at høre om det er nødvendigt.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-02-11 23:00

den kode du fik burde stofa kunne give dig da det er dem sætter den og det er netværks ID som du har fået- yousee bruger freks. 0150 0151 mf alt efter hvor du er i landet

man bruger kort modulet til freks hvis du har tillæg til lille mellem eller stor pakke eller hvis der er betalings kampe eks boksning mm. så er du nød til at have et camodul eller box med kort

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-02-11 23:03

hvad angår philips mf vælg digital søgning (prøv at vælge land FINLAND i opsætninng) når du skal søge på digitale kanaler