/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad kaldes en "pen som anvendes som mus~
Fra : Enim
Vist : 473 gange
50 point
Dato : 13-05-03 19:46

Ja som overskriften lyder, kender jeg ikke den tekniske betegnelse på hvad en "blyant" som agerer som mus hedder.
Med andre ord det der er tale om er en pen der skal bruges i eks. tegneprogrammer men som i princippet bruges ligeledes som en mus......

PFH Tak

p.s er der nogle der har anbefalinger er jeg også interesseret i dem.

Kommentar
Fra : aj101

Dato : 13-05-03 19:50

Den hedder en "MOUSEPOINTER"

Accepteret svar
Fra : aj101

Modtaget 60 point
Dato : 13-05-03 19:52

Nogen kalder den også enten "PENPOINTER" eller "PENMOUSE"

Godkendelse af svar
Fra : Enim

Dato : 13-05-03 20:03

Den er i vinkel aj101. takker for hjælpen! :)