/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Boxee boxen
Fra : Rustica.dk
Vist : 957 gange
100 point
Dato : 09-12-10 12:00

Hejsa Kandu-er.

Jeg har tænkt mig at invistere i denne box. men jeg vil høre om jeres mening.

Har i evt. bedre alternativer ??

Det som jeg vælgerden efter, alle de codec den kan spille, og så at den kan vise 1080 IP (60 FPS)

Men jeg er frisk på at se på andre boxe, hvis i kender til noget bedre / tilsvarende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-10 12:06

200$ for noget din komputer kan i forvejen

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 09-12-10 12:24

både og. men den står jo ikke og sluger 750W

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-10 14:11

Det stoppede så IKKE ved 200$

Den koster 2000 kr....

http://www.computercity.dk/Products/Section.aspx?id=4971244

DET er den ikke værd.....

Køb/byg et mediecenter i stedet.....

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 09-12-10 15:11

Jeg så Nicolaj Sonnes anmeldelse i går i so ein ding
http://www.dr.dk/dr2/soeinding#/3696

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 09-12-10 16:50

Her er også en rigtig fed anmeldelse. se video lidt længre nede

http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=387860

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 09-12-10 21:35

Han fortæller næste gang hvordan du kan hente Boxee softwaren til din egen computer.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 09-12-10 22:07

ja og den virker rigtig godt, den har jeg prøvet...

Ej jeg bliver da hvis bare NØD til at have sådan en fætter hæhæ.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-12-10 20:20

psssst mark43: shhh, se her: http://www.boxee.tv/make Men sig det nu ikke til de andre, de må vente til næste udsendelse

Kommentar
Fra : peque

Dato : 12-12-10 08:54

Tja ud fra hvad det er man ønsker er der satme mange muligheder her.
Jeg hælder absolut også til at bygge sit eget mediecenter - men alæt efter hvad man ønsker.

jeg har i mit hus lavet følgende opsætning.
1 stk MasterBackend med 5TVkort til DVB-S/S2
Denne maskine er hjernen i mit setup og lever TFTP images til mine Frontends som kører uden harddiske og dermed ikke bruger noget videre strøm - da det i forvejen er 12V maskiner. Der har jeg så 4 Frontends rundt om i hytten som kører seperat af hinanden, netop således at jeg har det samme overalt i huset - styret med rettigheder (forældrekontrol) og kan se,optage redigere overalt i Huset. Det er virkeligt fantastisk system men som igennem tiderne også har taget lang tid at bygge op!