/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
skulle han have været født ??
Fra : pbs1
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 14-11-10 16:52

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1021843403
utroligt han har venner endnu ...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-11-10 16:59

Tjae, det bliver han sikkert ikke ved med...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 14-11-10 17:12

Det du gør er i princippet strafbart, men det, at det er muligt stadig at finde ham på Facebook viser godt nok, at politi/anklagemyndighed/domstole i den grad trænger til at opdage internettet.

En anden gang, hvor det var mig der blev nysgerrig om en med navneforbud, havde TV vist så fine billeder af hans virksomhed, at det tog et par minutter på google streetview, så vidste jeg hvem det var.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-10 17:18

Citat
skulle han have været født ??

Skulle du, jeg og flere andre have været født ???????

I den sag, som jeg tror du tænker på, der er der NAVNEFORBUD

Er det fordi du vil være "berømt/kendt" på kandu, at du ikke kan holde din viden for dig selv ?????

Du burde holde din kæft med din viden

Det er ikke forbudt at tænke sig om.

Hvis det er ham, så skal han nok få sin straf. Du burde ikke offentliggøre hans navn p.g.a. navneforbud.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 14-11-10 17:18

Uddyb dit spørgsmål, så vi alle kan være med.

Er det en du kender?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-10 17:19

Enig med vagnr det du gør er srtafbart, der navne forbud og det gælder også for dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-10 17:22

En politi anmeldelse så må Kandu ud med hvem der gemmer sig bag profilen pbs1, og så kan DU få din straf

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-11-10 17:30

Spis nu lige brød til...

Hvem har offentliggjort noget som helst - bortset fra den person som har en Facebook profil?

Så er det jo frit for enhver at gætte sammenhængen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-10 17:45

Underlig fornøjelse at have - sidde og offenliggøre ulovligheder, har spørger glemt at læse reglerne på Kandu
Citat
Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen,
som er læst her:
http://www.kandu.dk/rules.aspx

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-11-10 17:48

Citat
skulle han have været født ??

De var da en mærkværdig spørgsmål.
Skulle du være født.Hvis dine forældrer læser dit spørgsmål,ville de nok tvivle en smule.
Iøvrigt en meget ufin initiativ,du har taget der.Som flere antyder,kan du sku godt få ørerne i maskinen.Det kunne forresten være interessant,at se dit generalieblad.
Med dette spørgsmål,synes det ikke som om,du selv er alt for "fin i kanten".
Moral og pli er tilsyneladende en mangelvare,hos dig.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-10 17:48

Mig bekendt er ingen dømt før domstolen har dømt, men det var måske i "gamle dage" , presse og underlige profiler som lige skal blære sig med at have opsporet noget ulovligt gør hvad der passer dem ser det ud til

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-11-10 17:50

Hvad sker der her. Fortæl-Fortæl

Kommentar
Fra : webm

Dato : 14-11-10 17:54

Citat
Hvad sker der her. Fortæl-Fortæl

Moralens vogtere er på krigsstien...

Ingen har endnu fortalt sammenhængen med linket og hvad der virkeligt er hændt!

Annuller spørgsmålet
Fra : pbs1

Dato : 14-11-10 17:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
undskyld.tænkte mig ikke om

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-11-10 17:55

Jeg har været syg og har ikke set TV avis, ej heller holder jeg avis. Jeg vidste ikke at der var navneforbud i den sag. Gør det mig krimminel hvis jeg skriver hans navn?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-10 18:03

Citat
utroligt han har venner endnu ...

Der tror jeg så, at de venner ,han har "mistet", er de "venner" , der ikke har haft rent mel i posen.

Med "rent mel i posen" mender jeg dem, som har haft kendskab til hans færden. På nuværende tidspunkt er der sikkert mange, der frygter at blive afhørt af politiet.

Men bare rolig .... jeg tror politiet, før det blev offentliggjort, at han var blevet anholdt, har styr på hvem han skrev sammen med på nettet.

Så de venner, der nu er forsvundet, skal nok blive fundet.

Men igen

pbs1

Du har dummet dig "mere end politiet tillader" Du burde have holdt din kæft .... men du er ikke den eneste på kandu, der vil gøre opmærksom på sig selv