/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Multimedie skærmkort
Fra : blendstrup
Vist : 1208 gange
100 point
Dato : 04-11-10 12:16

Jeg er ved at geninstalere mit Pinnacle 7+DC10 version 7,05
men den mangler multimedie skærmkort? det har virket før? men nu kan jeg ikke overspille film fra mit camera? der er både billede og lyd nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-11-10 20:35

Har du sat DC10 kortet i ledig PCI slot?

sæt cd i drev og hvis den starter automatisk, luk det igen

Gå til Enhedshåndtering og find det manglende skærmkort(gult tegn)
højreklik og vælg opdater driver, vælg installer fra bestemt placering
marker evt Søg ikke, jeg vælger driveren der skal installeres
klik på har diskette/cd og peg så på din cd, der skulle driver gerne være

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-11-10 18:09

Pinnacle Studio DC 10 Plus Studio 9 2.1.3 description

It is highly recommended to always use the most recent driver version available.
Do not forget to check with our site as often as possible in order to stay updated on the latest drivers, software and games.

Try to set a system restore point before installing a device driver. This will help if you installed a wrong driver. Problems can arise when your hardware device is too old or not supported any longer.

http://drivers.softpedia.com/get/TV-Tuner-Co/Others/Pinnacle-Studio-DC-10-Plus-Studio-9-213.shtml

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-10 18:20

Her er den driver jeg har, pakket til zip

DC10plus Install
http://peecee.dk/upload/view/273764

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 06-11-10 11:27

Lige nu er det sådan, alt fungerer men intet virker?
jeg har skærmkort på men nu vil den ikke optage filmene ?der er både billeder og lyd men den gemmer ikke ,så jeg kan redigere?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-10 11:40

Godkendelse af svar
Fra : blendstrup

Dato : 24-11-10 12:12

Tak for svaret Klaudi.