/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hjerteknuser hér :-D
Fra : yearhouse
Vist : 1049 gange
50 point
Dato : 23-10-10 10:39

Jeg er lige i et filosofisk hjørne, med et lille blink i øjet, men tænk på dénne her:

*** En kvindes smukkeste kostume er hendes hud,.......... især når hun ikke har andet på. ***

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-10-10 10:58

Og hvad er spørgsmålet?

Enig??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-10-10 11:03

Det minder mig om de to gamle på plejehjemmet, der sad og spillede kort...
Gamle Maren var lun på dem, og gik splitter nøgen forbi...

Lidt efter sagde den ene: "Var det ikke Maren? Hvad tøj havde hun på??"

Det ved jeg ikke, men det trænger til at stryges...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-10-10 11:07

LOL Svend

Kærlighed gør blind....men synet vender tilbage når du bli´r gift

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 23-10-10 11:47

Hej i to. TAK for et godt grin. FED humor yearhouse.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-10-10 14:26

S k a a a t t t ? ? ?
Se jeg fed ud i denne kjole ? ? ?

Det er sgu' ikke kjolen, der får dig til at se fed ud.
DET ER FEDTET !
Gambrinus

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-10-10 14:35

Sådan ja.

Hun skal tage bad i opvaskemiddel: ..."Fjerner overfødigt fedt"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-10 15:13

Advarsel jeg håber ikke, at i har begået samme fejl som mig, men for en sikkerheds skyld får i lige en advarsel.
Når jeg går i bad, så bruger jeg lige resten af hårshampooen til at vaske kroppen med.
Men i dag kom jeg til at læse på flasken....: ''For ekstra volumen og mere fylde''....shit!!!
Ikke så mærkelig, at det er svært at kontrollere vægten.
Jeg bruger kun opvaskemiddel fra nu af. Der står ''Fjerner selv det værste fedt''.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-10-10 15:32

Suk og her går jeg og kæmper med vægten, kan i ikke heppe på at jeg vinder så vægten ikke peger fingre af mig? Den kunne jo også blive ondskabsfuld og banke mig.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-10-10 15:57

Ikke godt, hvis vægten skriver: "Kun éen af gangen"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-10-10 17:06

Min badevægt har vist det samme, siden jeg var 6½ år :

OUT OF RANGE
Gambrinus

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-10-10 17:42

Citat
Jeg bruger kun opvaskemiddel fra nu af. Der står ''Fjerner selv det værste fedt''.

Takker for tippet søde...der er sat sulfo ud i brusekabinen nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 17:54

Citat
En kvindes smukkeste kostume er hendes hud,.
jow tak du : http://www.klikk24.com/images/celluliter_appelsinhud/celluliter_appelsinhud_0.jpg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-10 17:55

Citat
Kærlighed gør blind..
så hårdt har jeg heldigvis ikke været ramt

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-10-10 18:07

He he
jeg kendte en dame, der var lidt fin på den. Hun ønskede sig noget, der kunne bevæge sig fra 0 - 100 på få sekunder.

Så gav jeg hende en badevægt.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 23-10-10 22:41

Hvis kvinder virkelig er så gode til at multitaske, som de påstår, hvorfor kan de så ikke dyrke sex og have hovedpine på samme tid?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-10 00:05

Mænd kan da også multitaske.... grine og tisse i bukserne på en gang

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-10-10 01:06

De kan mere end det, de kan grine, fise og tisse på en gang, se det er en bedrift.

De er ikke så tossede de mænd, dygtige er de i hvert fald.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-10-10 02:59

Hmm.. sulfo i badeværelset...

Kan en mand med tyk mave få tynd mave?

Accepteret svar
Fra : sofie100

Modtaget 50 point
Dato : 25-10-10 09:39

Aaa hvor er I gode...

I nat havde jeg en mærkelig drøm. Jeg drømte at jeg drak verdens største tequila...... Da jeg stod op i morges var der salt på lokumsbrædtet...... Godt jeg ikke åd ormen..

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 25-10-10 10:38

SOFIE

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 29-10-10 15:45

Den var sq go´ Sofie