/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problem ved afspilling af musik cd
Fra : Fattig
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 20-10-10 17:31

Når jeg vil afspille musik cd i computeren, har den altid startet op i Media Monkey eller jeg er blevet spurgt hvilket program jeg vil anvende, og der var muligheden om jeg ville rippe eller høre cdén.

Det er den holdt op med, nu fortæller den hvor mange filer der er på cdén i øjeblikket.
Altså track 01, track 02 o.s.v.
Hvordan får jeg automatikken tilbage?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 20-10-10 17:36

Åben Denne computer og højre klik på CD drevet, under Egenskaber kan du vælge hvilken handling som skal være standard for de forskellige CDer, ved Musik CD vælger du så din foretrukne player.
Eller du kan åbne Funktioner - Filtyper fra en mappe og finde Musik CD der og sætte din foretrukne player til at afspille

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 20-10-10 19:00

Tak for svaret o.v.n.

Gjorde brug af dit første forslag.

Fik ikke fanget dit andet bud som du skriver herunder.
Eller du kan åbne Funktioner - Filtyper fra en mappe og finde Musik CD der og sætte din foretrukne player til at afspille.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-10-10 21:30

Selv tak, ja mit andet forslag er lidt utydelig formuleret, det er efter hukommelsen fordi jeg ikke bruger Windows mere