/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Webcam Usb
Fra : tadeo
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 16-10-10 15:58

Mit Logitech Webcam med microfon driller, der sker det, at jeg må hibe sticket ud for at genetblare forbindelsen, hvorfor sker det, og hvad kan jeg gøre for at undgå dette??

Findes der Webcam med guldbelagt Usb stick?

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 16-10-10 16:26

Undskyld taste fejl, hive og genetablere skulle der stå!

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-10 01:13

Sætter noget med softwaret. Prøv og fjern stikket og gen installer driver og software til webcam og sæt først stikket i når du bliver bedt om det eller når installationen er helt færdig eller efter genstart af computer.

Og ja der findes sikker guld belagte stik men det bliver webcammet ikke bedre af.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 17-10-10 09:03

Det har jeg flere gange, men efter et stykke tid det samme igen, hive stikket ud og ind igen, så er forbindelsen der, det er det problem jeg gerne vil undgå.

Det kunne måske være , at efter de automatiske opdateringer ad Win 7, der er årsagen?

Jeg har ingen problemer tilslutninger af anden hardware.

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 18-10-10 08:44

Tak for svaret scootergrisen.

Problemet blev ikke løst helt, når jeg indlægger driversoftwaren, får jeg beskeden, dette program har kendte kompatibilets problemer, det virker så et stykke tid, men går altid ned som tidligere beskrevet.

Da jeg savner et Webcam til min anden stationære PC, vil jeg anskaffe et nyere Webcam der kan køre under Windows 7, men tak for dit råd, der antyder at driverne mangler.

mvh. tadeo