/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ASUS Netbook
Fra : ilgp
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 16-10-10 15:41

Jeg har en lille Asus Netbook som jeg faktisk ikke bruger. Men tænder den og opdaterer antivirus. Jeg har i dag fået trykket på et eller andet så den ikke slukker. Da jeg prøvede at slukke den var den i gang med 17 opdateringer til windows. Men da den havde stået ½ time og skrevet at den var ved at installere nr 17 blev jeg træt af at vente og prøvede at slukke. Skærmen er bare sort. Er der nogen her inde som har en ide til hvad jeg kan gøre. Jeg kan huske at der er noget med at man kan lukke manuelt via ctrl, alt og kan så ikke huske mere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-10 15:50

Hvis du vil have glæde af den Asus fremover - så lad den opdatere færdig - sæt strøm til den.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-10-10 15:51

tsk tsk, hvis den har været i gang med og opdatere og du så har slukket den så skal du prøve og gendanne windows til et tidligere tidspunkt eller geninstallere windows.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-10-10 16:42

webnoob - jeg gættede på at var på vej til dvale på batteridrift.............derfor "sæt strøm til".

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 16-10-10 16:54

Den er fuldt opladet , men står med strøm til. Tænd knappen kan jeg ikke få til at slukke. Jeg prøvede også at gendanne til et tidligere tidspunkt, men kom kun igennem "de 2 led" og så skete der ikke mere.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 200 point
Dato : 16-10-10 17:42

For mig lyder det som om at skaden allerede er sket. Tag batteriet og strømforsygningen ud, holde tænd knappen nede i 10 - 15 sek., tilslut strømkilderne igen og prøv og start computeren.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 16-10-10 19:08

Tak for svaret webnoob.