/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Toyota AYGO køb ny
Fra : Gambrinus
Vist : 656 gange
471 point
Dato : 07-10-10 22:17

Min pige tænker på, at købe sår'n en dyt.

Jeg har jo ikke en sk.. forstand på biler. (Bortset Den Røde Baronesse)
Hva’ ka’ i sige for og imod dette nymodens stykke automobil.

Kom hid med jeres erfaringer gode og dårlige eller slibrige rygter.
Gambrinus

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-10-10 22:21

Bare køb ,Toyota er bedre en de fleste andre mærker i samme pris klasse.
alimak

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-10-10 22:27

Det er en helt ok bil til prisen. Hun bør dog lige checke Citroen C1 og Peugeot 107, det er den samme bil, men de franske er (i mine øjne) pænere og de er ofte billigere.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 07-10-10 22:59

Min Yngste købte en C1 for et par år siden. Har kørt problemfrit, i øvrigt imponerende god førerplads i så lille en bil. Bor du på sjælland kan jeg måske anvise en forhandler, hvor du kan få lidt rabat. (Jeg tjener ikke selv noget på det)

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 07-10-10 23:41

Toyota er en glimrende bil, og har igennem lang tid toppet listerne med færrest fejl ( bortset fra noget med speedere der satte sig fast ) men mon ikke de har fået styr på det ?
Hvis jeg nogensinde skal have en japaner bliver det helt afgjort en Toyota.

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 471 point
Dato : 07-10-10 23:49

Det skal måske lige nævnes at bilen bliver lavet i Tjekkiet, og den kan endda fåes med en fransk diesel:
http://da.wikipedia.org/wiki/Toyota_Aygo

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 08-10-10 11:21

min kone har haft en toyota aygo i et år. der findes vist ikke mere elendig bil at køre i. hun har 60 km på arbejde og det var ved at tage livet af hende og køre i den skraldekasse.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-10-10 18:24

Måske skulle jeg ha' lagt dette spørgsmål under psykologi.
MIN PIGE HAR FORLADT MIG !
Nå. . . Jeg ser hende nok i morgen, når hun har været oppe i Haderslev for at lytte til Queen.
( Hvem pokker synger for dem nu ? )
Tak for tilbuddet hjkofoed, men det er 25 år siden, jeg emigrerede fra Djævleøen til Republikken Als.

Kan du uddybe dit svar trimare46 ?

Tak for indlæggene indtil nu.
Bare bliv ved med at komme med indlæg.
De vil blive kundgjort for den dejlige tøs i morgen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 08-10-10 22:33

Jeg har kørt i en C1 nogle uger, der er naturligvis ikke så meget komfort i den som der er i vores C5, men i forhold til bilens størrelse og pris, er det en helt ok bil.

Godkendelse af svar
Fra : Gambrinus

Dato : 17-10-10 09:24

Tak for svarene alle sammen.

Hun har købt sår'n en Yago.
Hun havde en på prøve i weekenden og var fuldt ud tilfreds.

Jep . . Den er meget større indvendig, end den ser ud til udefra.
Jeg fik lov til at sidde på passagersædet FORAN ! ! ! ! !

Den trækker ganske udmærket.
Hun skulle bare lige ha' fundet ud af, at den skulle op på lidt
flere omdrejninger, end hun er vant til at komme fra start i pole position.
Gambrinus