/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nyt batteri til Medion GPS
Fra : bigfool
Vist : 654 gange
100 point
Dato : 27-09-10 16:26

Batteriet i min Medion MD96080/MD470 PNA er ved at være træt. Nogen her, som har prøvet at skifte det indbyggede batteri?

(Jeg har løsnet de fire skruer der sidder på bagsiden af kabinettet, men den er ikke lige til at skille ad).

På forhånd tak - Bigfool

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-09-10 17:18

På de fleste GPSér kan min ikke selv skifte batteriet.

Det er ikke et almindeligt batteri.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-09-10 17:36
Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 27-09-10 17:42

Ved godt det ikke er et almindeligt batteri, men det kan helt sikkert erstattes med et "fake-batteri", så GPS'en kan leve et par år endnu - Jeg kan bare umiddelbart ikke finde ud af at komme ind til selve batteriet ...

@Klaudi: Synes dit link mest handler om en iPod ...

Bigfool

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-09-10 17:52

Citat
mest handler om en iPod ...

Godt set derfor TEKSTEN > Måske du kan lure nogle trick af her

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-10 18:25

Min Medion PS lod sig heller ikke skille ad, selvom de fire skruer var pillet ud.
(Jeg turde ikke "brække" den fra hinanden for det er ikke til at se hvor den skal skilles.)

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-09-10 08:42

http://www.mytrendyphone.dk/shop/search-1.html?keyword=Medion
Jeg ved ikke om de kan hjælpe dig men prøv at kontakte dem. Men du skal nok ha afmonteret bat. før du ringer.

på denne side kan man se typen på den
http://www.pdasmart.com/pda-battery-center/battery_MEDION_Medion-MDPNA-470_battery_center.htm

MVH
Peter

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 28-09-10 09:39

Tak for links rpje. Jeg tror ikke det er så svært at finde batteriet i eller udenfor DK, problemet ligger i adskillelse af GPS'en, som jeg kan se at Eyvind også har/har haft problemer med ...

Og linksne til udskiftning af batteri på en iPod synes jeg ikke hjælper: Der sidder ikke engang nogle skruer i.

Hilsen Bigfool

Annuller spørgsmålet
Fra : bigfool

Dato : 19-11-10 03:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål