/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Netværks hd
Fra : CCjunior
Vist : 627 gange
100 point
Dato : 26-09-10 15:00

Jeg mangler lidt HD plads og vil i samme forbindelse gerne kunne vise film på vores tv
Jeg har et LG 42LH4000, men har fået at vide at det kun kan lade sige gøre hvis jeg er tilfreds med DivX.
Det er jeg ikke . Vil gerne kunne tage mine originale film og ligge ind på drevet og så afspille den vej. Det er lidt letter med ungerne og så undgår man ridser på skiverne.

Hvad kan jeg bruge??

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 26-09-10 15:21

jeg må vel hellere starte med: DET ER IKKE LOVLIGT!!!!!!

Ok, nu da det er af vejen, du kan f.eks investere i sådan en fætter her:
http://go.iomega.com/en/products/multimedia-drive/screenplay/screenplay-director/?partner=4740#overviewItem_tab

ang det med lovligheden, hvis du skriver og beder om tilladelse til hver enkelt film så er det ikke længere ulovligt (forudsat at de giver deres tilladelse)
læs selv mere her:
http://www.comon.dk/nyheder/I-orden-at-bryde-kopispaerring-pa-egne-dvd-film-1.248680.html

og du skal henvende dig her:
http://www.videogramforeningen.org/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-10-10 16:21

Er du kommet vidrere??

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 20-10-10 19:35

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Endte sq med at bruge pengene på en ps3

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 21-10-10 23:52

sådan kan det jo gå.
Det er jo ikke helt det samme men den har jo så nogle andre fordele