/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Vedr. skuespilleren Susan Hampshire.
Fra : leonard
Vist : 2435 gange
100 point
Dato : 24-09-10 10:53

Med stor fornøjelse ser jeg på BBC tv-serien "Arvingen til Glenbogle". Her medvirker Susan Hampshire.
Det har fået en erindring op i mig om en film jeg så engang i de hedengangne 1960´er med hende i
hovedrollen - - som knivmorder. Jeg har været inde på hendes hjemmeside og andre film, som hun har medvirket i for at finde titlen, men der er ingen "klokker" der ringer hos mig, hvad det var for en film og hvornår den blev produceret.
Det eneste jeg kan huske er,at jeg så den i Carlton (før den blev en porno-biograf).
Er der nogen der kan sporer mig ind på hvad det var for en film???

På forhånd tak fra Leonard.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 24-09-10 11:00

Den film siger mig ikke lige umiddelbart noget, men kender du denne side

http://www.imdb.com/name/nm0358925/

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 24-09-10 11:08
Godkendelse af svar
Fra : leonard

Dato : 27-09-10 10:03

Tak for svaret Nordsted1.

Den side har jeg været inde på, men som jeg skriver i mit spørgsmål kender jeg ikke titlen.

Vhs. fra Leonard.

Kommentar
Fra : leonard

Dato : 27-09-10 10:04

Kære Stouenberg.

Tak for svaret. Den side kendte jeg ikke, men desværre gav det ikke noget resultat for mig, da jeg jo ikke kender titlen.

Vhs. fra Leonard.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-10 10:46

Filmen burde være på den side.... kan du ikke tage fejl af navnet?