/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Erfaring med Internet Explorer 9
Fra : axelbjarne
Vist : 892 gange
100 point
Dato : 20-09-10 13:06

Jeg synes den er dårligere end 8'eren...kører rent ud sagt ad helvede til...på Vista

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-10 13:13

Hvorfor så køre med den

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-09-10 13:21

Så. Så.
Lad mig nu lige få afprøvet den ordentlig.
Jeg har netop installeret den på en Windows 7.
Gambrinus

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 20-09-10 13:22

hmmmm
rent faktisk så syntes jeg den er OK - der er jo altid nogle ting der kunne/skal gøres anderledes, men det er jo derfor der udsendes Beta versioner.
Du har mulighed for at afprøve software der er under udvikling, kan du lide det er det fint, kan du ikke - tjaa så afinstallere det igen

Husk på, der er ingen der tvinger dig til at prøve beta udgaver

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-09-10 13:22

Det er en Beta-version beregnet til test og tilbagemeldinger til Microsoft, det kan derfor ikke forventes at den kører optimalt før den færdige version udkommer.

Desuden, hvis Du har installeret en engelsk beta på et dansksproget styresystem beder Du om at få problemer.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 20-09-10 13:26

Nu må vi huske det er en beta version. Jeg fundet et par fejl, noget der ikke kører helt som det skulle. Men det er anden layout, end jeg er vant til. Jeg synes det er rart den kommunikerer med Googlefladen. Den er synligt hurtigere. Jeg bruger ellers Mozilla, da den er hurtig, og jeg synes den kan måles med den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-10 13:35
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-10 14:08

Er min nyopgraderede Internet Explorer 6 nu ikke god nok mere.

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 100 point
Dato : 20-09-10 15:19

Den er slet ikke beregnet til Vista...

Men i øvrigt slettede jeg den efter en halv dags afprøvning - lad de kloge mennesker gøre den færdig først, så prøver jeg igen.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 21-09-10 04:59

Tak for svaret webm.