/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
FAX: Ændre modtagers nr. på kvittering
Fra : mploug
Vist : 505 gange
57 point
Dato : 07-09-10 19:10

Hej

Jeg har nogle brugere, som gerne vil have ændret det fax-nummer der står
på den kvittering / bekræftelse (eller hvad det hedder) de får, når de har
sendt en fax. Det er modtagerens nummer der er forkert på kvitteringen.
Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er på modtagerens eller afsenderes fax,
at nummeret skal ændres? Og hvilke / hvilket ord skal jeg kigge efter i
manualen? Det er nok typisk på engelsk.

Venlig hilsen
Martin

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 07-09-10 19:16

Glemte lige at skrive, at afsenders FAX er en RICOH Fax 2000 L.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-09-10 19:44

Læs dog brugsanvisningen, hvor der står hvordan man indstiller faxen.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-09-10 20:12
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-09-10 20:15

Glemte at skrive, at du nok skal søge på "Fax number" i manualen.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-09-10 11:22

Den besked der kommer retur som bekræftelse, er noget der er indkodet i den fax, som modtager faxen, lige som den medsender sin information med ved afsendelsen.
På nogle fax typer, er det kun et telefon nummer der er dens ID, hvor der på andre, kan indtastes en tekst.
Så der er lidt forskel på de forskellige mærker og modeller.

Det nummer du får som kvitering, kommer fra den indkodede ID fra den anden ende af linien.