/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
AC Ryan Playon!HD - Mini
Fra : Nsibsen
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 06-09-10 10:46

Kan man indsætte end intern harddisk i sådan en satan her? AC Ryan Playon!HD - Mini
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=578316
Og kan man sætte en 3,5" tommer ind?
læg mærke til et er mini udgaven :)

er det muligt at tilkoble en eksterne harddisk via usb, hvor du så kan afspille film fra? - skal harddisken være af FAT32 format? eller kan den godt være NTFS?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-09-10 11:01

- desværre, men du kan bruge en ekstern:

http://www.tweak.dk/review/AC_Ryan_PLAYON!HD_mini/1147/2/1

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 06-09-10 13:44
Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-10 00:46

der er jo visse forskelle på de to

Den dyre har e-sata stik, det har den billige ikke
Den dyre har to dvb-t tunere, den billige har ingen tuner
Den dyre har composite a/v indgang, det har den billige ikke
Den dyre har plads til intern HDD 3.5" SATA/SATA2 Harddisk up to 2TB FAT / FAT32 / NTFS

bare lige for at nævne de vigtigste ting

Ang. formatering af ekstern HDD, det har de ikke lige angivet der hvor jeg kigger, men for alle de andre står der FAT / FAT32 / NTFS / EXT3 / HFS+
Så mon ikke det også gælder AC Ryan Playon!HD - Mini

Godkendelse af svar
Fra : Nsibsen

Dato : 08-09-10 20:05

Tak for svaret EXTERMINATOR.