/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVB-T modtager optager ikke
Fra : kipumi
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 02-09-10 08:56

Jeg har en Denver digital set-top-boks DMB-105HD
Når jeg sætter den til 2 optagelser eller flere, optager den kun det første program. Så sker der ikke mere. Boksen tænder og gør klar på det program, som den skal optage fra, men den optager så ikke noget som helst. Der står ingen ting i manualen, som jeg kan bruge.

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 02-09-10 08:57

Altså måske kan det misforstås, idet den jo optager 1 program, så noget optager den jo, men de efterfølgende programmer optager den ikke.Alt er stiller korrekt efter manualen og det første program optager den jo også, uden problemer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-09-10 09:47

Citat
Alt er stiller korrekt

Tilsyneladende IKKE......

Der må være noget "timerværk" du glemmer at slå til...... (på den næste optagelse) - og så går den bare i klarposition.....

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-10 09:50

se efter dato eller daily, det kan drille

Kommentar
Fra : kj

Dato : 02-09-10 10:56

dato, daily eller weekly, jeg vil ligesom Teil gætte på at det er her humlen ligger

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-09-10 11:28

ville nok lige kontrollere om ikke der var en firmware opdatering, det kan jo være en software fejl

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-10 15:50

Husk at indstille i timeren at det skal være opgagelse 1 optagelse 2 og så videre, hvis du glemmer det så optages kun optagelse 1, tuneren gør ikke den slags af sig selv

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 02-09-10 16:35

Tak for svaret Teil. Hvad skulle jeg dog gøre uden jer på kandu ?
Nu fungerer det i al fald med optagelserne, idet jeg har prøvet at optage 5 minutter og igen senere 5 minutter. Så er jeg da det problem mindre