/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Reset af router fra Yousee
Fra : CiviC
Vist : 2516 gange
50 point
Dato : 15-08-10 14:03

Hejsa

Er jeg den eneste som har en NETGEAR CVG824G router, der er blevet resettet inden for de sidste par dage?
Yousee har fjernet deres sikkerhedssystem fra den, så jeg selv kan bestemme SSID-navnet, så i går fandt jeg så ud af, at den fra blevet resettet og mit trådløse internet hed nu TDCKABEL TV og var helt åbent uden kodeord eller noget som helst?

Så jeg søger altså nogen der har fået åbnet deres router af yousee, som lige vil kontrollere deres router

Mvh
CiViC

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 16-08-10 22:33

Jeg syntes det lyder som noget ubehøvlet, at de skulle have ændret din router, uden at give dig besked om sikkerhedsindstillingerne.
Jeg ville ringe ind til dem, og spørge om det er normal fremgangsmåde, at udsætte sine kunder for en øget risiko, på denne måde. For de må jo være de nærmeste til at svare på det!

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 17-08-10 11:56

Hej Severino
Jeg HAR ringet til dem, men hende jeg snakkede med, sagde, at de ikke havde sendt nogle opdateringer. Jeg synes bare, det er underligt, at den lige pludselig efter 8 måneder skulle resette sig selv.
Vi har ikke haft strømafbrydelse.

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : CiviC

Dato : 01-11-10 12:30

Ingen problemer siden og da du er den eneste der har svaret, ryger pointene til dig