/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Harddisk partion ?!
Fra : CerwinVega
Vist : 1421 gange
53 point
Dato : 12-08-10 02:57

Jeg ville installere partition magic men det fejlede og virkede ikke.

Nu kan jeg ikke finde mit F drev som er en partion af hardisk 1
Inde i administration af lagerenheder kan jeg se drevet stadig findes og er aktivt, men det mangler et drev bogstav.

Når jeg vil vælge et drev bogstav for jeg denne fejl meddelse.

"Handlingen kunne ikke fuldføres fordi konsolvisningen diskhåndtering ikke er opdateret. du kan opdatere visningen ved at udføre en opdateringshandling. Hvis problemet fortsætter skal du lukke konsollen diskhåndtering og derefter genstarte diskhåndtering eller genstarte computeren"

Hvordan for jeg dette drev til at virke igen uden at skulle formatere ??

Kommentar
Fra : klummen

Dato : 12-08-10 05:36

pis på den

svært

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-08-10 08:49

Du har vel fulgt anbefalingen og lavet fuld backup inden du begyndte at fumle med partitionering. Det kan meget let gå galt. og så forsvinder drev og data.

punkt 1 -- genstart computeren.

Punkt 2--Gå infd i diskhåndtering og prøv at gendanne drevbogstavet.

Hvis det ikke virker må du i diskhåndteringen fjerne partitionen svarende dil det manglende logiske drev. Derefter genoprette den , formattere drevet på ny og genindlæse din backup. måske er du nød til først at genoprette partitionen,

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 53 point
Dato : 12-08-10 09:45

Partition Magic, kan lave rod i partitionerne, endda i forsøg på at rette tabeloplysningerne.

Du kan muligvis rette problemet med dette værktøj, som er en Live CD.

http://partedmagic.com/change-log/150-parted-magic-411.html

Det ligner Partition Magic, og den hentes og brændes som en iso-fil

PAS PÅ - dette værktøj kan slette hele din harddisk hvis du ikke ser dig for.

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 12-08-10 15:17

Prøver lige med partition magic

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 12-08-10 19:49

Tak for svaret Eyvind.