/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7 Outlook Express
Fra : bibsamie
Vist : 906 gange
300 point
Dato : 28-07-10 22:25

Jeg er blevet fortalt at den nye office 2010 indholder outlook express er dette korrekt at jeg kan få mit gamle mailprogram tilbage ELLE HVA

mvh
per

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-07-10 23:04

Citat
Jeg er blevet fortalt at den nye office 2010 indholder outlook express er dette korrekt
Nej.... ifølge Microsoft indeholder den ligesom i de øvrige udgaver Outlook og ikke Outlook Expres
http://office2010.microsoft.com/da-dk/outlook/outlook-2010-funktioner-og-fordele-HA101810016.aspx

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 28-07-10 23:15

http://www.kandu.dk/Spg149034.aspx

se den sidste kommentar fra o.v.n 28-07-10 20:00 i spørgsmålet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-10 23:21

Nej der er ikke Outlook Express eller andre postprogrammer med i de nye Windows

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-10 23:23

Windows live mail ligner en moderniseret udgave af Outlook Express:
http://www.microsoft.com/danmark/windows/windowslive/products/mail.aspx
der mange forskellige mail programmer, også gratis så du kan bare spørge hvilke vi kan anbefale

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-07-10 01:56

Nu gik spørgsmålet ikke på windows men på officepakken. Den indeholder outlook i sin fulde udstrækning med flere funktioner end blot ekspress.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 02:27

Spørgsmålets overskrift er Windows 7 Outlook Express og svaret er NEJ, Outlook Express er kun til Windows XP og tidligere versioner.
Den professionelle Office pakke til over 5000 kr. indeholder Outlook,(ikke Outlook Express) det gør den billigere Home and student ikke, der er ingen post program

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 02:29

Windows Office 2003 som har Outlook, kan godt installeres på Windows 7

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 29-07-10 02:45

Korrektion: Den midterste udgave Office til Hjemmet og firmaet indeholder også Outlook, den kan købes hos Microsoft for 2831,27 kr. det er da lidt billigere end de 5000 for den professionelle udgave, det er kun Hjemme og studier som ikke har Outlook: http://office.microsoft.com/da-dk/buy/siden-sammenligning-af-office-2010-programpakker-FX101812900.aspx

at der så findes nogle som vil betale for et Office program som kan hentes og bruges helt lovlig er en gåde for mig, men sådan er der jo så meget
http://da.openoffice.org/
http://www.softpedia.com/get/Internet/E-mail/E-mail-Clients/Evolution-for-Windows.shtml
den sidste er Linux folkets svar på Outlook og den kan også bruges på Windows computere og er gratis ligesom Open Office

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 29-07-10 15:12

Tak for svaret o.v.n.. du gav svar på det jeg spurgte om mvh per

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 15:21

Selv tak - jeg håber du finder en løsning som du bliver glad for

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-10 15:42

Citat
du gav svar på det jeg spurgte om mvh per
Det gjorde mit svar åbenbart ikke
Citat
Nej.... ifølge Microsoft indeholder den ligesom i de øvrige udgaver Outlook og ikke Outlook Expres

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-10 17:44

Jo det gjorde den Bentjuul, det var sikkert fordi jeg skrev så mange indlæg at dit korrekte svar helt blev overset

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-10 17:59

Du ved godt o.v.n. at jeg er ligeglad med point, det var mere bibsamie's dårlige argument. Men det har jeg set før fra ham

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 30-07-10 21:16

føler du dig atter forbigået her i livet bette bentjuul