/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Flytning til Australien.
Fra : GramPro
Vist : 954 gange
200 point
Dato : 19-07-10 20:08

Er der nogle som kender skatte systemet i Australien, jeg har kunnet finde ud af, der beskatning på indkomst. Men der hvor det virkeligt kniber for mig, er om der er et fradrag på ejendoms lån, for de har en grundskyld der nede.
Jeg kan heller ikke finde ud af hvor stor deres moms er på fødevare.

Accepteret svar
Fra : olarsen

Modtaget 210 point
Dato : 19-07-10 20:40

Min datter er i Australien i øjeblikket, jeg forhører mig lige, men måske du ha´r fået svar inden hun kan melde tilbage.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-07-10 21:35
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-07-10 21:37
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 19-07-10 21:43

Man betaler da ikke skat og moms i Australien.

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 20-07-10 02:17

Der er da moms og skat i Australien. Tror det, som i Danmark, er betinget af hvor stor din indkomst er.

Nu vil jeg ikke hænges op for det, men mener det er noget nær 35 % i skat og en moms på 25 %.

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 20-07-10 02:18
Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 20-07-10 02:19

http://www.customs.gov.au/

Sorry, min computer spattede - derfor jeg skriver linksene i hver sin besked!

Godkendelse af svar
Fra : GramPro

Dato : 26-07-10 08:56

Tak for svaret olarsen.

Du får lige min private mail: nyvasen@privat.dk

Alt den infomation som du kan få er jeg interresseret i.
Jeg glæder mig så meget..

Jeg har et hold venner der over, som jeg mødt da jeg ville stå op på kofangeren af bilen og tage et billede, og for jeg ikke skulle falde ned, så havde jeg åbnet kølerhjelmen, det så de som vi var i nød og holde ind for, at hjælpe. Og lige side har de været venner, men de har landbrug, så der gælder andre regler.

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 26-07-10 09:00

Tusin tak for svaren, jeg ville gerne give jer alle poing, men det kan man ikke.

Det er fedt det her system, hvor man kan spørge alle mennesker, for der er altid nogle som ved noget.
Pifo, jeg har brugt penge på den, da den ser kanon gode ud. Undskyld men det var endligt dig som skulle have poingen.

Tak

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-07-10 12:02

Ja synd, at jeg ikke fik points
Men jeg er nu glad for at du kunne bruge tippet.

God rejse

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 28-07-10 20:43

GramPro, hvis du har givet mig point ved en fejltagelse så vil jeg gerne sende dem til pifo, jeg opretter blot en spørgsmål til pifo og accepterer hans svar, når han har kommenteret det. OK??