/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
GPS Navman IC 720
Fra : DADAY
Vist : 550 gange
45 point
Dato : 17-07-10 13:38

GPS Navman IC 720.

Er der en der ved hvor man kan downloade en fart radar detector, til pgps.
Altså så Gps kan advare om at der er fartkontrol forude.
Tak
Daday

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 17-07-10 13:42

Det kan du ikke putte i en GPS.

En Gps fortæller hvor du er.... Det er ikke en rader der ser ud af bilen.

hvis du tænker på POI - steder af interesse, kan disse kun advare om hvor der tidligere har været fartkontrol og om faste kamara instalationer.

vh Ben

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 17-07-10 13:48

Hmmmm. jo det kan man faktisk, jeg hørte det forleden i radioen at der var politi i flere lande hvor det var forbudt at have dette program installeret på sin GPS, og havde man det fik man en bøde.. så det er derfor jeg ved det.
Men jeg fik ikke fat på hvad det ed eller hvor man kunne få det.
Hilsen Daday, og god week - end

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-10 14:00

Hvad med bare at overholde færdselsreglerne

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 17-07-10 14:57

det var jo ikke lige det der var essensen i mit spørgsmål - har du ikke læst hvad jeg spurgte om? jeg har da aldrig sagt at jeg ikke ville overholde færdselsloven, men hva sure opstød som dit hører man
tit.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-07-10 16:03

DADAY, Ben har ret. Det du tænker på, er en GPS med indbygget scanner, den er ikke konstrueret endnu. Men den kommer sikkert.

God weekend

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 45 point
Dato : 17-07-10 16:03
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-07-10 16:05
Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 17-07-10 16:07

Tror ikke du kan hente det ren software, der skal vist speciel hardware til,

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 17-07-10 16:11
Godkendelse af svar
Fra : DADAY

Dato : 17-07-10 16:21

Tak for svaret til jer herfra. og god week - end