/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Omslag til biletter og pas
Fra : gwh
Vist : 2260 gange
100 point
Dato : 16-07-10 15:13

Hej til jer i sommervarmen
Jeg kunne godt tænke mig en form for læder/plast omslag (til at åbne som en bog) med en form for lomme til at opbevare billetter og pas i på rejsen, det må gerne være større end pas størrelse. Har i nogen gode ideer ? Og gerne hvor jeg kan få fat i et.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-07-10 15:14

Sådan et omslag, har jeg fået udleveret i Kvickly til min lottokupon - for nogle år siden -

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-07-10 15:23

I en hvilken som helst taske forretning har de et udvalg af den slags

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-07-10 16:12

Det skal være en type som kam indeholde et sammenfoldet A4 ark.
I dag skriver man jo flybiletter ud på egen printer

Jeg bruger en flad computer-skuldertaske med flere rum på mine rejser, den er perfekt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-10 17:30

Lidl har lige haft dem til en 10.-

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 16-07-10 18:15

Citat
Lidl har lige haft dem til en 10.-

Øv der er ingen Lidl i min by Roskilde Ved du hvad de kaldes /hedder sådan nogle omslag ?
Så kunne jeg kigge efter dem på nettet . Ellers må jeg prøve Kortoververden eller Nordsted1 forslag og se om jeg kan finde et sådan.
mvh. gwh

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 16-07-10 19:03

Hej - gwh

Nu ved jeg ikke hvor meget tid du har til at "gå og se dig omkring" indtil det rigtige dukker op - men ellers er der jo i Roskilde den store boghandel ved kirken - den har sikkert noget du kan bruge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-10 19:14

http://bisbas.dk/1/1388/5617/

Men ikke særlig billigt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-07-10 19:30

Køb nogle almindelige A4 plastomslag og klip/klister som Du selv vil have det.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 16-07-10 19:35

Ned i din lokale bank og få sådan en folder man får udenlandsk valuta i, dem er der som regel 2 rum i. Så er der plads til billetter og pas.

God tur

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 16-07-10 19:40
Kommentar
Fra : gwh

Dato : 16-07-10 22:04

Tak for jeres hjælp og gode forslag Ja, Dahab, det er nok hen af den størrelse og med lommer i hver side indvendigt jeg leder efter, nu vil jeg se hvad jeg kan finde i byen ellers må jeg en tur i banken, ville bare gerne have et af noget læder/plast. jeg har set på de link i har sendt mig, men de har mest pas størrelse, og det der var langt nok ,havde kun 1 lomme og den anden side var til kort, men ellers nogle gode bud i kommer med.
mvh. gwh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-10 06:40

Enhver "læder"forretning har et udvalg af den slags du søger - det er blot et prisspørgsmål hvad du vil ofre..

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 17-07-10 18:06

Jeg bruger en konvelut i transperant plastik, med en trykknap på som holder den fint lukket.

Størrelsen passer med at et foldet A4 papir snildt kan komme i.
Jeg fandt den i en boghandel med kontorartikler.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 17-07-10 18:41

Citat
Enhver "læder"forretning har et udvalg af den slags du søger - det er blot et prisspørgsmål hvad du vil ofre.

Det viste sig at det var et meget LILLE udvalg, der var i byens boghandler og taskebutikker, der var slet ikke det jeg leder efter, det der var, var til en masse kreditkort.

Citat
Jeg bruger en konvolut i transperant plastik, med en trykknap på som holder den fint lukket

Tak, det vil jeg prøve at kigge efter og se om det er noget jeg kan bruge
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 18-07-10 09:54

Hvis det kan hjælpe
Så har jeg et ref nummer der stadig sidder på konvelutten.

REF:343311
Stregkode
Det håber jeg du kan bruge, måske kan butikken finde frem til det ved dette.

Accepteret svar
Fra : nosunshine5

Modtaget 100 point
Dato : 18-07-10 19:11

Hej igen der
Jeg har lige været i Søstrene Grene. De har for øjeblikket en serie nylon. Det et toilet tasker osv. Der er også en pung, sådan lidt en prangerpung. Den er lige til at åbne og der er 3 eller 4 lommer. Så pas, billeter mv kan være adskilt og lige til at have et nemt overblik over.
God plads længdemæsigt oz.
Til den uhyrlige pris af 28,40 kr.

Haps klaps

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 18-07-10 21:18

Hej nosunshine5
Det vil jeg bestemt, se nærmere på, vi har da en en sådan butik i Roskilde
mvh. gwh

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 19-07-10 20:20

Hej igen nosunshine5
Tusind tak, har været i søstrene grenes, det var jo lige DET jeg ledte efter, det omslag er bare super perfekt, der endda billeder af pas og et fly hvor der står BORDING uden på. Samt 3 separate lommer og magnet lås. Hold da op, hvor er jeg bare glad for ,at du fandt, et, der var så godt til mig
Mhv gwh.

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 19-07-10 20:22

Tak for svaret nosunshine5.
Super perfekt til biletter og pas.

mvh. gwh.

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 19-07-10 20:55

Velbekommen.
Jeg stod og kikkede på den i Odense og tænkte det var da smart. Smartere end den konvelut jeg bruger. Og så gik jeg ellers ud af butikken.
Og stod så der lige som Simpson og sagde "Dohh", vente om og købte en til mig selv oz.