/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Help! - Mit stereoanlæg er DØDT :-(
Fra : tobiasr
Vist : 422 gange
121 point
Dato : 05-05-03 08:16

Hej, håber vikelig nogen kan hjælpe.

Jeg har et stik der forbinder computeren og mit stereoanlæg, så lyden fra pc'en kan spilles i stereoanlæggets højtalere (men har altid kun virket i den ene højtaler, nok på grund af stikket ikke er "stereo" eller hvad man kan sige..!!).

Jeg brugte det i går - og nu kommer der ingen lyd ud af de højtalere mere!! (Jeg satte både 'mit stik' i pc'ens lydudgang OG lydingang - bare for sjov - hvis det kan hjælpe...)
Når jeg nu afspiller en cd eller radio på anlægget er der bare en lav "summe lyd" i den ene højtaler.

Lyden på computeren fungerer fint stadig (altså via computerens 'sourrond højtalersystem' - 4 højtalere + 1 subwoofer!)

Bare spørg hvis der er noget I ikke forstår.

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 05-05-03 08:18

Og i øvrigt; hvis man sætter stikket i igen (i lyd udgangen på pc'en), kommer lyden i 'center' højtaleren i mit 'sourrond system' og ikke over på stereoanlægget ene højtaler...

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 05-05-03 12:49

Jeg tror at dit lydkort har et mindre problem og måske skal udskiftes. Prøv at sætte et par høretelefoner i din Line-Out på lydkortet og fortæl mig hvad der så sker!

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 05-05-03 15:16

Det ser ikke ud som om du har forstået situation helt...men okay! Lydkortet i mit stereoanlæg..?!
Mit (hoved-)problem er at mine højtalere, til mit STEREOANLÆG ikke gider sige noget..!

Men nu har jeg lige prøvet at sætte et par høretelefoner i mit anlæg, men der kommer heller ingen lyd ud!!
Så det lyder da som om det ikke er højtalerne der er 'sprunget' (heldigvis - PUHAA..!)

Strarup ?
Uffe29 ??
Bjarne_H ??? !!
- Hjælp!?

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 17-05-03 11:30

KOM NU, hjælp.

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 17-05-03 11:31

Eksperten er fandme bedre end det her lort.

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 02-06-03 18:10

Og jeg kan ikke få pointene selv.

- Det er sendt til reparation.

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 08-06-03 12:55

Og lavet.