/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Garmin Nüvi 1390t
Fra : Dieter
Vist : 580 gange
200 point
Dato : 04-07-10 09:55

Der fulgte en 80 cm lang ledning med GPS´en. I den ene ende er der en rund vinkelformet plug. I den anden ande en lille ! firkantet "klods".

Jeg kan ikke greje, hvad denne ledning skal bruges til i og med at der ikke noget hunstik i GPS´en.

Er der nogen, der ved hvad denne ledning skal briges til ?!

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-07-10 10:02

se brugsanvisning

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 210 point
Dato : 04-07-10 10:04

Det er vel antennen til TMC.
Den skal vist skydes ind mellem strømkablet og GPS'en, så vidt jeg husker.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 04-07-10 10:12

Kabel til synkronisering (Back-up) mellem Pc og din Garmin

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 04-07-10 10:12

Ellers ville et billede sikkert gøre underværker.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-07-10 10:20
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-07-10 10:28

God video, den viser netop manualen som det første, og ikke at den skal kasseres.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 04-07-10 11:10

Hvor dum tror I jeg er. Selvfølgelig har jeg læst brugsanvisningen og set videoen.
Det er utroligt, hvilken svar man kan få !

Heldigvis er der undtagelser fra reglen:
Myg du skal have ros!! Det er sådan som du skriver.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 04-07-10 11:11

Tak for svaret myg.
Du havde, som jeg skrev ret.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-07-10 11:55

Citat
Hvor dum tror I jeg er. Selvfølgelig har jeg læst brugsanvisningen og set videoen.

Hvorfor spørger du så - det fremgår tydeligt på videoen, hvor den skal tilsluttes