/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
At hoppe ud i det....
Fra : brinkloev
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 03-05-03 10:52

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at starte min egen lille specialforretning m/børnetøj, børnesko m.m.
Er der nogle der har erfaring med dette?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 11:13

http://www.startselv.dk/dk/default.asp?underside=/dk/Litteraturliste.asp
Her kan du søge god råd mm. det er godt nok for roskilde, men du kasn indtaste hvor du bor. Der er mange gode råd at hente.

Start|Firma : IT - Kassefunktion
Få gratis hjælp som iværksætter eller virksomhed til jura, organisation, økonomi, marketing og meget mere. Startfirma.dk er hvor alle selvstændige og andre med drømmen om at blive selvstændig mødes. +45 kategorier. Jeg har købt en butik ...
www.startfirma.dk/spm/717

her kan du stille spørgsmål samt læse gamle spørgsmål og kommentarer hertil.
Start|Firma : IT - Kassefunktion
Få gratis hjælp som iværksætter eller virksomhed til jura, organisation, økonomi, marketing og meget mere. Startfirma.dk er hvor alle selvstændige og andre med drømmen om at blive selvstændig mødes. +45 kategorier. Jeg har købt en butik ...
www.startfirma.dk/spm/717
http://www.startfirma.dk/spm/717

Referat af CTU-møde tirsdag den 17
[Microsoft Word]
Kalundborg Gymnasium & HF Referat af CTU-møde tirsdag den 17. ... dette kan udnyttes set ud fra en iværksætters synspunkt. Kan der bygges en virksomhed op om dette, ... den enkelte egne arbejdspapirer, egen dagbog, m.v.. Et møderum defineres, hvor ...
www.kalgym.dk/projekt/arkiv/Referat%20af%20CTU17899.doc

Håber der er lidt til inspiration

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 03-05-03 12:22

tak for svaret. Der er jo masser at gå i gang med.............
m.v.h. Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 03-05-03 12:34

velbekomme..hvis du vil lukke spørgsmålet, skal du trykke på "accepter som svar" over indlægget..